انتخاب صادق زندیه به عنوان رییس هیات هاکی شیراز

سکان هدایت هیات هاکی شیراز به صادق زندیه سپرده شد.

رییس هیات هاکی فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، از معرفی صادق زندیه در نشست هم اندیشی هیات هاکی فارس خبر داد و افزود: با توجه به این که رشته هاکی تنها رشته ایست که به نام ایران در المپیک ثبت شده است و ایران دارای مقام سومی در جهان و همچنین شش دوره مقام اول آسیایی است باید به منظور شناسایی و گسترش این رشته اقدامات منسجمی صورت پذیرد.

عاقبت بین ادامه داد: تنها مشکلی که باعث جلوگیری از پیشرفته این رشته شده در اختیار نداشتن بودجه کافی و کمبود امکانات سخت افزاری است که با اقدامات و رایزنی‌های در حال انجام در صدد حل بخشی از این مشکل هستیم.

وی بیان کرد: راه اندازی هاکی خیابانی برای اولین بار در کشور، بستن تفاهم نامه با دانشگاه شیراز وهیات همگانی استان فارس به منظور توسعه و گسترش ورزش هاکی، آغاز تمرینات تیم پیشکسوتان، بزرگسالان و نونهالان آقایان در سالن‌های یادگار امام ۲۲ بهمن و دانشگاه شیراز، آغاز تمرینات بانوان در سالن‌های ۲۲ بهمن و دانشگاه شیراز و همچنین برنامه ریزی به منظور آماده سازی ورزشکاران استان برای اعزام تیم دختران و پسران به مسابقات المپیاد کشوری از جمله برنامه‌های انجام شده هیات استان از ابتدای سال ۹۸ است.

رییس هیات هاکی فارس گفت: نیازمند یاری تمامی ارگان‌ها ادارات و اشخاص حقیقی و حقوقی هستیم تا شاهد پیشرفت هاکی استان فارس به عنوان قطب اصلی جنوب کشور باشیم.

در این نشست صادق زندیه نیز مهمترین برنامه هیات هاکی شیراز را توسعه و گسترش ورزش هاکی در تمامی نقاط شیراز عنوان کرد و افزود:امیدواریم بتوانیم این رشته را بیش از پیش گسترش دهیم و شیراز را به جایگاه اصلی خود برسانیم.
انتهای پیام/م

معرفی رییس هیات هاکی شیراز 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.