اجاره آپارتمان بهانه مردان ناشناس برای ربودن مرد بنگاه‌دار

سه مرد ناشناس پس از ربودن صاحب یک بنگاه املاک او را مجبور کردند تا اسناد ملکی را امضا کند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، چندی قبل صاحب بنگاهی در کرج به کلانتری ۳۰ اسلام آباد رفت و از ربوده شدنش توسط سرنشینان خودروی سمند خبر داد. طبق اظهارات شاکی ساعت ۹ شب مردی به بنگاه او مراجعه و درخواست اجاره یک واحد آپارتمان در یکی از محله‌های کرج داشت. بدین ترتیب شاکی به همراه مرد ناشناس برای بازدید آپارتمان اجاره‌ای سوار بر خودروی سمند شد، اما در بین مسیر دو نفر دیگر که گویا از قبل با وی هماهنگ بودند، سوار خودرو آن‌ها شدند.

پس از طی مسیری سرنشینان خودرو، دست و پای مرد بنگاه دار را بسته و پس از ضرب و شتم از او خواستند چند کاغذ سفید را امضا کند و اثر انگشت بزند. در نهایت آدم ربایان با سرقت گوشی تلفن همراه و ۳۸۰ هزار تومان پولی که همراه شاکی بود، او را دست و پا بسته در جاده کرج- چالوس رها کردند. با توجه به اظهارات شاکی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی قرار گرفت.

کارآگاهان با مراجعه به محل آدم ربایی و انجام تحقیقات میدانی بلافاصله هویت مالک خودروی سمند را شناسایی کردند. در ادامه تحقیقات راننده خودرو سمند در محمد شهر کرج دستگیر و خودرو وی نیز توقیف شد. متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی منکر آدم ربایی شد، اما در مواجهه با اسناد و مدارک موجود به جرم خود اعتراف کرده و گفت: دو نفر از آشنایانم به من گفتند که این مرد معتاد است و می‌خواهند او را برای ترک اعتیاد به کمپ ببرند. به همین دلیل از من خواستند با خودرو شخصی‌ام به صورت دربست در اختیار آن‌ها باشم. اما در بین راه متوجه شدم که به من دروغ گفته‌اند و هدفشان گرفتن امضا از مرد بنگاه دار به قصد جابه‌جایی اسناد ملکی است.

سرهنگ نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی البرز با بیان اینکه متهم برای تحقیقات تکمیلی و شناسایی سایر متهمان در اختیار پلیس آگاهی قرار دارد، گفت: یکی از متهمان تحت تعقیب دارای سابقه آدم ربایی و زندان است.

منبع: روزنامه ایران

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار جنایی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار