استفاده از ظرفیت سمن‌ها از مهمترین راه‌های پیشگیری از اعتیاد در جامعه است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری هرسین گفت:معضل اعتیاد به مواد مخدر بعنوان یکی از مهمترین مشکلات اجتماعی و عوامل ناامنی در خانواد‌ها و جامعه مطرح است.

استفاده از ظرفیت سمن‌ها از مهمترین راه‌های پیشگیری از اعتیاد در جامعه استبه گزارش  خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حسین رستمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری  هرسین  گفت: معضل اعتیاد به مواد مخدر بعنوان یکی از مهمترین مشکلات اجتماعی و عوامل ناامنی در خانواد‌ها و جامعه مطرح است و پیامد‌های ویرانگر آن اجتماع را تحت تاثیرات منفی قرار خواهد داد.

وی ادامه داد: آسیب‌های اجتماعی ناشی از مواد مخدر علاوه بر به خطر انداختن سلامت عمومی و تهدید روانی افراد جامعه زمینه بروز بسیاری از انحرافات اجتماعی و اخلاقی را در پی دارد.

 به گفته رستمی: احساس ناامنی اجتماعی از جمله مواردی است که در حوزه آسیب‌های اجتماعی مواد مخدر افراد جامعه را تحت تأثیر قرار میدهد.

حسین رستمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری هرسین ضمن تاکید بر اینکه در حوزه مواد مخدر پیشگیری مهم‌تر از درمان است  بیان  کرد: آگاه سازی علمی، تقویت عقاید مذهبی و شناخت مهارت‌های لازم در خانواده‌ها، فضا سازی مناسب و استفاده از مشاوران مجرب در مدارس، توسعه مراکز فرهنگی و ورزشی، فراگیر کردن مبارزه با مواد مخدر و استفاده از ظرفیت سمن‌ها از مهمترین راه‌های پیشگیری از اعتیاد در جامعه است.

انتهای  پیام/ز


معضل اعتیاد به مواد مخدر عوامل نا امنی  در خانواده هاست 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار