ویژگی جدید iOS 13 می‌تواند پول شما را حفظ کند

قابلیت جدید iOS 13 با یادآوری حق اشتراک شما برای نرم‌افزاری که در حال حذف آن از دستگاه خود هستید، می‌تواند جلوی پرداخت بیهوده هزینه اشتراک را بگیرد.

ویژگی جدید iOS 13 می‌تواند پول شما را حفظ کندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، آیا تاکنون نرم‌افزاری را از تلفن همراه خود حذف کرده‌اید که فراموش کرده باشید در حال پرداخت هزینه اشتراک ماهیانه برای آن هستید؟ به نظر می‌رسد که اپل فشاری که به کاربران در هنگام چنین اتفاقی وارد می‌شود را درک کرده است، زیرا برای آن چاره‌ای اندیشیده است.

در سیستم عامل iOS 13 هنگامی که در حال حذف کردن یک نرم‌افزار هستید یک پیغام ظاهر می‌شود که اگر اشتراک فعال برای آن برنامه دارید به شما یادآوری می‌کند.

به تازگی یک اسکرین شات از فضای نرم‌افزاری آیپد منتشر شده است که از دومین بتای iOS 13 استفاده می‌کند. پیام یادآوری پاپ‌آپ در این اسکرین شات دیده می‌شود که در آن سوال "آیا می‌خواهید اشتراک خود برای این برنامه را حفظ کنید؟ " نوشته شده است.

ویژگی جدید iOS 13 می‌تواند پول شما را حفظ کند


بیشتر بخوانید: ۵ نرم افزار برتر برای تبدیل عکس به اثر هنری +تصاویر


دلیل این که احتمالا این نرم‌افزار به درد شما هم می‌خورد این است که اگر برنامه‌ای در گوشی خود داشته باشید که یادتان رفته باشد برای استفاده از آن مبلغی را به صورت ماهیانه پرداخت می‌کنید، این قابلیت جدید به کمک شما می‌آید که مبادا آن را بدون قطع کردن اشتراک حذف کنید و مجبور به ادامه پرداخت هزینه اشتراک باشید. اگر هنگامی که پیام یادآوری ظاهر می‌شود گزینه قطع اشتراک را نزنید مجبور به پرداخت هزینه آن می‌شوید حتی اگر از آن استفاده نمی‌کنید.

اگر برای شمال سوال است که چگونه نرم‌افزاری که از گوشی خود حذف کرده‌اید می‌تواند از شما هزینه اشتراک کم کند؛ باید بگوییم که اطلاعات حساب شما در جایی از آن ذخیره شده و ماه به ماه از حساب شما مبلغ اشتراک کم می‌شود. البته می‌توانید اشتراک خود را روز قبل از تاریخ تمدید، لغو کنید. این یادآوری حتی این مسئله را به شما گوشزد می‌کند که شما می‌توانید اشتراک خود را حفظ کرده و از دستگاه‌های دیگر به آن وارد شوید.

بگذارید با یک مثال برای شما این قابلیت را توضیح دهیم. برای اشتراک سرویس Hulu شما باید به صورت ماهیانه مبلغ ۵.۹۹ دلار بپردازید. روزی شما تصمیم می‌گیرید که این نرم‌افزار را از تلفن همراه خود حذف کنید. اگر این قابلیت جدید وجود نداشت شما این کار را انجام می‌دادید، اما به صورت ماهیانه مبلغ ۵.۹۹ دلار از حساب شما کسر می‌شد، اما با وجود این قابلیت دیگر این اتفاق رخ نخواهد داد. در پیام یادآوری حتی لینکی ظاهر می‌شود که شما را به بخش اشتراک‌های iOS منتقل می‌کند. حتی اگر آیپد در اواخر سال جاری سیستم عامل خود داشته باشد، تصور می‌کنیم که این ویژگی به احتمال زیاد در iOS و iPadOS در دسترس خواهد بود.

انتهای پیام/

قابیلت جدید آی‌اواس هزینه اشتراک نرم‌افزارها را یادآوری می‌کند

برچسب ها: فناوری ، اپل ، آی او اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.