اردوی پیش فصل تیم فوتبال پرسپولیس به جای کانادا به احتمال زیاد در ترکیه برگزار خواهد شد.

پرسپولیسی‌ها به جای کانادا راهی ترکیه می‌شوندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پرسپولیس تهران که با کسب ۶۱ امتیاز به قهرمانی لیگ برتر رسید و موفق به ثبت هت تریک شد، در رقابت‌های جام حذفی نیز از سد داماش گیلان گذشت و همزمان به ۲ قهرمانی در لیگ و حذفی رسید که رکورد قابل توجهی است. پس از پایان بازی ها، پرسپولیسی‌ها به تعطیلات رفتند و قرار است از ۵ تیر تمرینات سرخ پوشان در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شود.

پس از جدایی برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس و حضور در الاهلی عربستان، هنوز سرمربی جدید سرخپوشان انتخاب نشده، اما مدیران باشگاه بیان کردند که اگر سرمربی تیم نیز تا ۵ تیر مشخص نشود، تمرینات با حضور کریم باقری، مربی پرسپولیس آغاز خواهد شد.

حدود ۳ ماه قبل، پس از افتخارات پرسپولیس در ایران و آسیا، یک شرکت کانادایی با ارسال دعوت نامه رسمی به باشگاه پرسپولیس، از این تیم دعوت کرد جهت برگزاری اردویی چند روزه و چند بازی دوستانه به این کشور سفر کند که برانکو ایوانکوویچ (سرمربی سابق پرسپولیس)، مدیران پرسپولیس و شورای برون مرزی موافقت خود را نسبت به این موضوع اعلام کردند و سفر سرخپوشان پایتخت به کانادا قطعی شد و قرار بود طبق برنامه ۱۵ تیر انجام شود، اما پس از ایجاد مشکلاتی قرار شد این اردو لغو و سرخپوشان به احتمال زیاد به ترکیه می‌روند.

این شرکت قرار بود تمام هزینه‌های سفر پرسپولیس را تقبل کند و در تابستان جاری سرخپوشان به این کشور بروند، اما لغو شد و به احتمال زیاد به ترکیه می‌روند.

لازم به ذکر است، لیگ برتر از اواسط مردادماه آغاز می‌شود و پرسپولیسی‌ها تاکنون وضعیت سرمربی شان مشخص نشده و هنوز موفق به جذب بازیکنی نشدند، البته قرارداد شجاع خلیل زاده و شایان مصلح تمدید شد و ترابی هم توافق کرد تا در لیگ نوزدهم در پرسپولیس بماند.


بیشتر بخوانید:

باقری و حسینی تشویق شدند/ مدیرعامل پاسخ هواداران پرسپولیس را داد

مهاجم جنجالی در آستانه جدایی از پرسپولیس

برانکو از هواداران پرسپولیس خداحافظی کرد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار