افتتاح ۲ باب مدرسه ابتدایی توسط بنیاد خیریه مدرسه ساز

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان کرمانشاه  گفت:  ۲ باب مدرسه ابتدایی تخریب شده در زلزله با اعتبار ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال توسط خیرین احداث شد.

افتتاح ۲ باب مدرسه ابتدایی توسط بنیاد خیریه مدرسه سازبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،پروینی مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان کرمانشاه  گفت:  با همت بنیاد پویانه علم ۲ باب مدرسه ابتدایی که در زلزله اخیر تخریب شده بودند با ۴ کلاس درس و زیر بنایی ۱۷۰ متر مربع با ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال اعتبار احداث شد.

وی بیان کرد : این مدارس به روزترین سازه‌های ساختمانی در روستا‌های هفت اشیان و مریوانی بخش کوزران  ساخته شدند و و در اختیار دانش اموزران قرار گرفتند.

وی بیان کرد: در طی ۴ سال که از ثبت و شروع فعالیت این بنیاد می گذرد تا کنون به ۱۸۸۹ نفر دانش اموز و داشجو بورسیه تحصیلی داده شد.

وی افزود: احداث ۴ باب مدرسه ۲ کلاسه در شهرستان دالاهو ؛احداث ۲۶ واحد مسکونی بورسیه شدگان در مناطق زلزله زده؛  تامین نیاز‌های اولیه ۶۳ خانواده دانش اموز تحت پوشش و تامین ۱۴ عدد کانکس جهت اسکان دانش اموز تحت پوشش که در حوادث اخیر در استان کرمانشاه اسیب دیده اند از جمله این اقدامات است.

وی بیان کرد: این بنیاد  هم چنین ساخت یک باب مدرسه ۶ کلاسه راهنمایی در سطح شهر کوزران را تقبل کردند.

انتهای پیام/ز


احداث ۴ باب مدرسه ۲ کلاسه در شهرستان دالاهو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار