تعلیق معاون وزیر خارجه انگلیس به دلیل برخورد شدید با یک زن فعال محیط زیست + عکس

برخورد خشن فیزیکی با یک زن فعال حقوق بشر بدست مارک فیلد واکنش‌های گسترده‌ای در محافل سیاسی و مطبوعاتی انگلیس در پی داشت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، برخورد خشن فیزیکی با یک زن فعال حقوق بشر بدست مارک فیلد، معاون جرمی هانت، وزیر خارجه انگلیس واکنشهای گسترده ای را در فضای مجازی و محافل سیاسی و مطبوعاتی انگلیس در پی داشت.

خبرها و تصاویر درز کرده در فضای مجازی و محافل سیاسی و رسانه ای انگلیس نشان می دهد ، مارک فیلد دیشب در مراسم رسمی در یکی از ساختمانهای وزارت خارجه انگلیس در مقابل دیدگان حاضران و در اقدامی توام با توهین و خشونت، زنی را که در این مراسم حضور یافته بود از سالن بیرون انداخت.

او مدعی شده این زن از فعالان محیط زیست است و قصد برهم زدن سخنرانی فیلیپ هاموند، وزیر خزانه داری انگلیس در این مراسم را داشت اما مخالفان این اقدام او می گویند بیرون کردن یک زن نیاز به این همه خشم و خشونت نداشت.

برخی نمایندگان حزب رقیب یعنی کارگر این رفتار معاون وزیر خارجه انگلیس را شرم آور دانستند و خواستار مجازات و برکناری فوری او شدند.

در پی ابراز خشم افکار عمومی که برکناری فوری این مقام را خواستار شدند، دفتر نخست وزیری انگلیس او را از سمتش و نیز عضویت در حزب محافظه کار تعلیق کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار