مدیرکل زندان‌های کرمانشاه گفت:با زندانی شدن سرپرست ونان آور خانواده همسر و فرزندان فرد در معرض آسیب‌ها و معضلات اجتماعی و اقتصادی فراوانی قرار می‌گیرند.

بهره گیری از ظرفیت خیرین در رفع مشکلات خانواد‌های زندانیان به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ، مدیرکل زندان‌های کرمانشاه در سخنانی ضرورت رسیدگی به وضعیت معیشتی و توانمندسازی قشر محروم خانواده زندانیان بی بضاعت را تشریح و بر ایجاد تعامل و هماهنگی با دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های اجتماعی به منظور تحقق اهداف تأکید نمود.

منصور بیگلری در ادامه لزوم کاهش آسیب‌های اجتماعی ناشی از زندانی شدن سرپرست خانواده را مورد اشاره قرار داد و افزود:
با زندانی شدن سرپرست ونان آور خانواده همسر و فرزندان فرد در معرض آسیب‌ها و معضلات اجتماعی و اقتصادی فراوانی قرار می‌گیرند.

وی در این رابطه خدمات و برنامه‌های اداره مراقبت بعد از خروج و انجمن‌های حمایت از زندانیان استان را تبیین و بهره گیری از ظرفیت کمک خیرین در بهبود معیشت و رفع بخشی از مشکلات خانواد‌های زندانیان را موثر دانست.

حجت الاسلام آیت الله عباسیان مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان هم با قدر دانی از نحوه اجرای برنامه‌های موثر اداره کل زندان‌های کرمانشاه در حوزه‌های مختلف فرهنگی، آموزشی و حمایتی، آمادگی مجموعه تحت نظارت برای کاهش آسیب‌های اجتماعی زندانیان وخانواده آنان را اعلام کرد.


انتهای  پیام/ز

 

تبین برنامه های مراقبت بعد از خروج و انجمن‌های حمایت از زندانیان

برچسب ها: اشتغال ، بیکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.