نیمی از تاکسی داران اردستان به صورت نیمه فعال درآمده‌اند

مسئول واحد تاکسیرانی اردستان گفت: با توجه به اینکه شهر اردستان از شهرهای قدیمی و سنتی است بسیاری از افراد از وسیله نقلیه شخصی استفاده می‌کنند و با توجه به رشد منفی جمعیت، نیمی از تاکسی داران به صورت نیمه فعال درآمده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی گنجی مسئول تاکسیرانی اردستان در ارتباط با مشکلات تاکسی داران در اردستان اظهار داشت: اردستان یک واحد تاکسیرانی دارد که زیر نظر شهرداری فعالیت می‌کند.

وی افزود: در حال حاضر ۶۰ دستگاه تاکسی در داخل شهر اردستان فعالیت داشته و ۴۸ دستگاه هم به شکل بیرون شهری فعالیت دارند.

مسئول تاکسیرانی اردستان بیان داشت: این تعداد تاکسی با توجه به مهاجرت‌هایی که در چند سال گذشته صورت گرفته برای اردستان زیاد بوده و این شهرستان گنجایش این حجم از تاکسی را ندارد.

وی افزود: در سال ۱۳۸۷ تعداد ۵۰ دستگاه تاکسی سهمیه اردستان بوده است که مردم استقبال کرده و آن را برای ۱۰ سال آینده مفید می‌دانستند که با توجه به مهاجرت‌ها و کم شدن مسافر و افزوده شدن تعدادی دیگر تاکسی به این ناوگان در حال حاضر این وضعیت را شاهد هستیم.

گنجی اضافه کرد: با توجه به اینکه شهر اردستان از شهر‌های قدیمی و سنتی است بسیاری از افراد از وسیله نقلیه شخصی استفاده می‌کنند و با توجه به رشد منفی جمعیت، نیمی از تاکسی داران به صورت نیمه فعال درآمده‌اند.

انتهای پیام/م

 

مشکلات تاکسی داران شهر اردستان

برچسب ها: تاکسیرانی ، جمعیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.