دستگیری ۳ تن از عوامل تیراندازی در کرمانشاه

رئیس پلیس امنیت عمومی استان از دستگیری ۳ تن از عوامل تیراندازی در شهر کرمانشاه که در ۲ حادثه جداگانه اقدام به تیراندازی منجر به مصدومیت یکی از شهروندان و تخریب خودرو کرده بودند، خبر داد.

دستگیری ۳ تن از عوامل تیراندازی در کرمانشاهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،سرهنگ حسن حیدری اظهار داشت: در حادثه اول و پس از وقوع یک فقره تیراندازی منجر به مصدومیت، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی قرار گرفت.

وی ادامه داد: با تلاش مستمر ماموران امنیت عمومی استان، عامل تیراندازی در یکی از محلات حاشیه‌ای کرمانشاه شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به دستگیری وی اقدام شد.

سرهنگ حیدری گفت: این فرد در بازجویی‌ها پس از اعتراف به جرم خود مبنی بر تیراندازی منجر به جرح در پی اختلافات شخصی، برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در حادثه دوم نیز به دنبال یک مورد تیراندازی که منجر به تخریب یک دستگاه خودرو شد، دستگیری عوامل این حادثه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: پلیس امنیت عمومی کرمانشاه با انجام کار‌های اطلاعاتی و استفاده از شگرد‌های خاص موفق به شناسایی ۲ تن از عاملان تیراندازی شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به دستگیری آن‌ها اقدام شد.

سرهنگ حیدری در پایان از معرفی متهمان دستگیر شده به دستگاه قضائی خبر داد و گفت: این دو فرد با صدور قرار تامین مناسب راهی زندان شدند.

انتهای  پیام/ز

 

حادثه  تیراندازی منجر به مصدومیت یکی از شهروندان شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار