ماجرای عرضه غذا با روکش طلا در گیلان چه بود؟

رئیس اتحادیه صنف اغذیه‌فروشان گیلان از شناسایی ۲ مرکز عرضه غذا با روکش طلا در سطح استان خبر داد و گفت: با پایان تحقیقات میدانی و پس از کسب اطلاعات مستند بازرسان، نام این مراکز اطلاع‌رسانی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ، میرحسن رئیس‌منصوری رئیس اتحادیه صنف اغذیه‌فروشان گیلان با بیان اینکه موضوع سرو غذا با روکش طلا در گیلان که در چند روزه اخیر سوژه رسانه‌ها شده است توسط بازرسان اتحادیه صنف اغذیه فروشان استان در حال بررسی است اظهار داشت: ۲ مرکز عرضه غذا با روکش طلا در سطح گیلان شناسایی شده است.

رئیس اتحادیه اغذیه صنف فروشان استان گیلان با تأکید بر اینکه در حال حاضر به علت نبود مستندات لازم اسامی این مراکز اطلاع‌رسانی نمی‌شود عنوان کرد: در مورد یک مرکز بازرسان اتحادیه به قطعیت کامل رسیده‌اند، اما در مورد مرکز دومی که احتمال می‌رود در آ‌نجا نیز عرضه غذا با روکش طلا انجام شود هنوز به قطعیت کامل نرسیده‌ایم.


بیشتر بخوانید:پایان داستان پیتزا با روکش طلا در اصفهان


رئیس منصوری اطلاع‌رسانی نام این مراکز و اینکه در کدام نقطه استان گیلان واقع شده‌اند را وابسته به پایان تحقیقات میدانی و جمع‌آوری اطلاعات مستند دانست و ابراز داشت: بازرسی‌های نامحسوس و میدانی در دستور کار قرار گرفته است تا در صورت مشاهده منوی مورد نظر اسامی مراکز عرضه غذا با روکش طلا رسانه‌ای شود.

وی استفاده از سلفون‌های طلایی ویژه محافظت از غذا را در این مراکز مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: اینکه برخی رستوران‌ها و یا اغذیه‌فروشان در هنگام سر غذا اقدام به استفاده از روکش‌هایی با جنس طلا می‌کنند نشانه کسادی بازار است و صاحبان این مراکز با انجام این دست از ترفند‌های تبلیغاتی درصدد جذب مشتری بیشتر هستند.

رئیس اتحادیه اغذیه صنف فروشان استان گیلان با بیان اینکه نمونه‌هایی از سرو غذا با روکش طلا در تهران بار‌ها مشاهده شده است خاطرنشان کرد: تحقیقات و بررسی‌های میدانی بازرسان به زودی به پایان می‌رسد بنابراین پس از جمع‌آوری مدارک دقیق اسامی این مراکز که در استان گیلان اقدام به عرضه چنین منو‌هایی می‌کنند اطلاع‌رسانی می‌شود.

منبع تسنیم

انتهای پیام/ف

شناسایی ۲ مرکز عرضه غذا با روکش طلا درگیلان

برچسب ها: اصناف ، تعزیرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۸ ۰۲ تير ۱۳۹۸
بخل و حسد و كينه داره بيداد ميكنه