تحول عظیم پرداخت آنلاین در پی ادغام PayPal و Google Pay

شرکت گوگل با ادغام PayPal و Google Pay سرویس پرداخت آنلاین را متحول و امنیت فروشندگان را بیشتر کرده است.

تحول عظیم پرداخت آنلاین در پی ادغام PayPal با Google Payبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گوگل به تازگی اعلام کرده است که همکاری خود با سرویس پرداخت آنلاین PayPal را گسترش داده است تا با این کار به کاربران خود اجازه بدهد راه‌های بیشتری برای پرداخت داشته باشند. از هفته آینده Google Pay با پی‌پال ادغام خواهد شد و در ۲۴ کشور کاربران می‌توانند حساب PayPal خود را به Google Pay پیوند دهند.

مزیت‌های اغدام PayPal با Google Pay

فروشندگانی که پی‌پال را به عنوان روش پرداختی آنلاین خود و در ادغام با گوگل پی فعال می‌کنند، به کاربران خود اجازه می‌دهند از هر دو این روش‌ها استفاده کنند. به طور خلاصه هنگامی که این دو برنامه با یکدیگر ادغام شدند دیگر نیازی نیست که کاربران برای پرداخت وارد حساب PayPal خود شوند. با این گزینه جدید خریداران می‌توانند تنها با انتخاب Google Pay در بخش پرداخت بین کارت‌های اعتباری و حساب PayPal خود جا‌به‌جا شوند.ادغام شدن PayPal و Google Pay به بازاریابان اجازه می‌دهد علاوه بر تمام مزایایی که در حال حاضر دارند از جمله توانایی پرداخت مستقیم به حساب PayPal خود در کمترین زمان و بدون نیاز به پردازش، در معاملات انتخاب شده امنیت فروشنده نیز حفظ شود.

تحول عظیم پرداخت آنلاین در پی ادغام PayPal با Google Pay


بیشتر بخوانید: نقشه گوگل محلی برای جولان کسب و کارهای جعلی 


روش اغدام PayPal با Google Pay

اکنون اگر شما یک فروشنده هستید که دوست دارید به سرعت این قابلیت را فعال کنید باید بگوییم که برای این کار نیاز به انجام بعضی موارد است که خود سایت گوگل به شما اعلام می‌کند. البته این کارها سخت نیستند و می‌توانید به راحتی آن‌ها را انجام دهید. در آینده آموزشی برای این کار در فضای مجازی منتشر می‌شود که بسیار می‌تواند به کسانی که می‌خواهند سرویس PayPal با Google Pay ادغام کنند، کمک می‌کند. اتفاقی که گوگل برای آن تلاش می‌کند آسان‌تر کردن هر چه بیشتر پرداخت آنلاین است در نتیجه روش فعال سازی آن را سخت نخواهد کرد.

انتهای پیام/

گوگل پی با پی‌پال ادغام می‌شود

برچسب ها: فناوری ، گوگل ، پرداخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار