ویلموتس و ساکت برای قرعه کشی مقدماتی جام جهانی به قطر می‌روند

سرمربی و سرپرست تیم ملی فوتبال ایران در مراسم قرعه کشی رقابت‌های مرحله دوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شرکت خواهند کرد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  قرعه کشی رقابت های مرحله دوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در قاره آسیا قرار است ۱۷ جولای (۲۶ تیر) در دوحه برگزار شود.

برهمین اساس فدراسیون فوتبال درصدد است مارک ویلموتس و محمدرضا ساکت، سرمربی و سرپرست تیم ملی را برای حضور در این قرعه کشی به دوحه اعزام کند. احتمال دارد آن‌ها یک روز پس از اتمام اردوی تیرماه تیم ملی که ۲۴ تیر به پایان می‌رسد راهی قطر شوند.

تیم ملی فوتبال کشورمان که در صدر رنکینگ آسیا و بیستم جهان قرار دارد، همراه با تیم‌های ژاپن، کره جنوبی، استرالیا، قطر، امارات، عربستان و چین در سید اول رقابت‌های مرحله دوم مقدماتی جام جهانی جای دارد.

مرحله اول این مسابقات با صعود تیم‌های اندونزی، سنگاپور، نپال، کامبوج، بنگلادش، مغولستان و گوام به دور بعدی تمام شد و این تیم‌ها هم اکنون در سید پنج جای گرفته اند.

نخستین بازی شاگردان مارک ویلموتس در مرحله دوم انتخابی جام جهانی هم روز ۱۰ سپتامبر (۱۹ شهریور) در خانه یکی از تیم‌های سید چهار که ترکمنستان، میانمار، هنگ کنگ، یمن، افغانستان، کویت، مالدیو و مالزی هستند برگزار می‌شود.

مرحله دوم مقدماتی جام جهانی در هشت گروه پنج تیمی انجام شده و در پایان تیم‌های اول هر گروه همراه با چهار تیم برتر گروه‌های هشت گانه، مرحله نهایی این مسابقات را برگزار می‌کنند.


بیشتر بخوانید:

شگرد جدید ویلموتس در تیم ملی فوتبال ایران/ سلام به فوتبال هجومی

ویلموتس پیگیر وضعیت سید مجید حسینی

حضور تاج و ویلموتس در تمرین تیم ملی فوتبال نوجوانان


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار