سرکنسولگر ترکیه در زنجان +عکس

سرکنسولگر ترکیه با مسئولان استان زنجان درخصوص مسائل اقتصادی رایزنی کرد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ خاتمی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در دیدار با سرکنسولگری سفارت ترکیه با اشاره به عزم رهبران دو کشور ایران و ترکیه برای افزایش همکاری‌های اقتصادی، فرهنگی و تجاری دو کشور گفت: ایران وترکیه ازاشتراکات دینی، فرهنگی، آداب و سنن مشترکی برخوردارند و از نظر اقتصادی هم درشرایط کنونی می‌توانند همکاری‌های خوبی داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با تاکید بر ظرفیت‌های استان زنجان در حوزه‌های پزشکی، گردشگری و صنایع برق افزود: با توجه به پشرفت‌های دو کشور در زمینه‌های مختلف می‌توانند این ظرفیت هها را به صورت مکمل در جهت افزایش قدرت اقتصادی دو کشور به کار گیرند.

سرکنسول سفارت ترکیه هم در این دیدار بر افزایش همکاری‌ها در زمینه‌های مختلف تاکید کرد و افزود: ما به دنبال دیدار بیشتر وافزایش همکاری‌ها هستیم.

استاندار زنجان هم دردیدار جداگانه‌ای با سرکنسولگری ترکیه با اشار به نقاط قوت فرهنگی و گردشگری استان زنجان مانند بزرگترین بازار مسقف ایران، مرکزجشنواره غذایی کشور‌های اکو و بزرگترین تولید کننده صنایع دستی مس و ملیله گفت: برای معرفی آداب و رسوم کشور‌های مختلف به دنبال ایجاد دهکده ملل هستیم

حقیقی با اشاره به وجود ظرفیت‌های اقتصادی استان زنجان برای برگزاری نشست ههای مختلف میان بازرگانان ترکیه‌ای و زنجانی برای افزایش همکاری‌ها و عملیاتی شدن روابط تاکید کرد.

حسین گون گور سرکنسول ترکیه هم افزایش روابط میان هیئت‌های اقتصادی به استان زنجان برای شناخت از ظرفیت‌های استان را مهم دانست.

سرکنسولگر ترکیه در زنجان +عکس

 

سرکنسولگر ترکیه در زنجان +عکس

 

سرکنسولگر ترکیه در زنجان +عکس

 

سرکنسولگر ترکیه در زنجان +عکس

 

انتهای پیام/ر

سفر سرکنسولگر ترکیه به زنجان

 

برچسب ها: استانداری ، ترکیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.