آتش سوزی مهیب در شهرک صنعتی ساری مهار شد/خسارت ۱۵ میلیاردی آتش به کارخانه فوم

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری گفت:آتش سوزی مهیب که ظهر امروز در یک کازخانه تولید ابر و فوم در شهرک صنعتی ساری رخ داد با تلاش آتش نشانان مهار شد.

سید حمید هاشمی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با اشاره به حجم بالای آتش در کارخانه تولید ابر و فوم در شهرک صنعتی ساری ، گفت: در مجموع ۶۰ مامور با ۸ ماشین آتش نشانی از شهر‌های مختلف برای مهار آتش به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه اطفای اولیه حریق در کمتر از ۲۰ دقیقه انجام شد افزود: اطفای کامل حریق مانند لکه گیری بعد خاموش کردن اولیه آتش صورت گرفت.

وی با بیان اینکه این آتش سوزی در ساعت یک بعد از ظهرامروز اتفاق افتاد گفت: در این حادثه خدود ۶ هزار متر مربع از این کارخانه طعمه حریق شد.
 
وی افزود:دو دستگاه ماشین آتش نشانی  برای پیشگیری از خطر آتش سوزی در خطرات احتمالی برای کارخانه های تولیدی مجاور همچنان در محل حادثه مستقر هستند.
 
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری گفت:علت حادثه در دست بررسی است.
 
مدیرعامل شهرک‌های صنعتی مازندران در خصوص میزان خسارت وارد شده به این واحد تولیدی گفت: این آتش‌سوزی ۱۵ میلیارد تومان به کارخانه فوم خسارت وارد کرد.

وی ادامه داد:٧ میلیارد تومان به محصولات تولیدی، ۵ میلیارد به تجهیزات و ٣ میلیارد تومان نیز به سالن کارخانه خسارت وارد شده است.

 
انتهای پیام /س
 
 

مهار  آتش در شهرک صنعتی ساری

برچسب ها: آتش نشانی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.