دستیار ویژه صمت خبر داد:

تأمین مواد اولیه واحد‌های تولیدی در مناطق آزاد بدون ثبت سفارش

نجفی گفت: تأمین مواد اولیه واحد‌های تولیدی را بدون ثبت سفارش در مناطق آزاد در دستور کار داریم.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شاتا، صادق نجفی مشاور عالی و دستیار ویژه صنعت، معدن و تجارت در دیدار با اعضای فراکسیون مناطق آزاد مجلس شورای اسلامی، گفت: تأمین مواد اولیه واحدهای تولیدی را بدون ثبت سفارش در مناطق آزاو در دستور کار داریم.

وی  افزود: این تصمیم در جهت حمایت همه جانبه از تولید داخل به خصوص در شرایط اقتصادی کنونی و تحقق رونق تولید گرفته شده است.

وی حمایت از صادرات واحد‌های تولیدی صادرات گرا را برنامه دیگر وزارت صمت در سال رونق تولید دانست و تصریح کرد: در همین راستا ارایه تسهیلات لازم برای فرآوری صادرات را جهت ایجاد ارزش افزوده بیشتر به خصوص در حوزه معدن و صنایع معدنی در دستور کار داریم.

مشاور عالی و دستیار ویژه صمت با اشاره به برنامه‌های وزارت صمت در جهت توسعه صادرات غیرنفتی، گفت: هدفگذاری ۳۲ میلیارد دلاری صادرات کالا و خدمات به ۱۵ کشور همسایه و نزدیک به کشورمان را امسال در برنامه کاری خود داریم.

نجفی در پایان اضافه کرد: در همین راستا توانمند سازی و توسعه بنگاه‌های خرد، کوچک و متوسط (SME)‌ها با هدف افزایش صادرات غیرنفتی این واحد‌ها از طریق کنسرسیوم‌های صادراتی دیگر برنامه وزارت صمت در سال تحقق رونق تولید خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار