ثبت نام انتخابات شورایاری‌ها از بعدازظهر امروز آغاز می‌شود

ثبت نام از نامزد‌ها برای کاندیداتوری و حضور در انتخابات شورایاری‌ها از بعدازظهر امروز آغاز خواهد شد.

ثبت نام انتخابات شورایاری‌ها آغاز شدبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان ، مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران نیز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: ثبت نام از نامزد‌ها برای کاندیداتوری و حضور در انتخابات شورایاری‌ها از بعدازظهر امروز همزمان با برگزاری نشست فصلی مدیران شهرداری که با حضور پیروز حناچی - شهردار تهران، محسن هاشمی رفسنجانی - رئیس شورای اسلامی شهر تهران و احمد مسجد جامعی - رئیس ستاد شورایاری‌ها برگزار می‌شود، آغاز خواهد شد.

پیروز حناچی، شهردار تهران در پستی که در اینستاگرام خود منتشر کرد، عنوان کرد: انتخابات شورایاری‌های فرصت خوبی است تا با هم برای تحقق شعار «تهران شهری برای همه»، تلاش کنیم؛ شهری که تغییر در آن از کوچه و محله‌هایش آغاز می‌شود.

شورایاری‌ها نهاد غیر دولتی‌است که با همکاری با شورای شهر، به ارائه طرح و پیشنهاد و شناسایی مشکلات محلات می‌پردازد.

ثبت نام انتخابات شورایاری‌ها آغاز شد

انتخابات شورایاری‌ها هر ۴ سال یک‌بار به صورت رسمی برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان می‌توانند شرایط محله‌را با این نهاد تغییر دهند.

نخستین بار انتخابات شورایاری‌ها در سال ۱۳۷۹در محله حکیمیه جوانمرد قصاب برگزار شده و تاکنون ۴ دوره انتخابات در این راستا در پایتخت برگزار شده است.

محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران در حاشیه جلسه شورای شهر طی هفته گذشته اعلام کرد؛ انتخابات شورایاری‌ها پایان تیر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار