فرمانده یگان حفاظت از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن:

۲۸۲ هکتار از اراضی دولتی رفع تعرض شد

خردمند از رفع ۷۹۶ مورد تعرض فوری به مساحت ۲۸۲ هکتار از مجموع ۸۰۹ مورد تعرض گزارش شده در سه ماهه اول سال ۹۸ در سراسر کشور خبر داد.

رفع تعرض فوری ۲۸۲ هکتار از اراضی دولتیبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از  روابط عمومی سازمان ملی زمین و مسکن؛ سرهنگ خردمند، فرمانده یگان حفاظت از ارضای سازمان ملی زمین و مسکن از رفع ۷۹۶ مورد تعرض فوری به مساحت ۲۸۲ هکتار از مجموع ۸۰۹ مورد تعرض گزارش شده در سه ماهه ابتدایی سال ۹۸ در سراسر کشور خبر داد و افزود مابقی موارد برای تشکیل پرونده و اقدام‌های بعدی به دستگاه قضایی ارسال شده است.

خردمند با اشاره به اینکه در سه ماه اول امسال حدود ۱۷۳ مورد حکم قطعی قضایی به مساحت ۱۶۸ هکتار و با ارزش تقریبی ۲ هزار میلیارد ریال در کشور اجرا شده گفت: از این تعداد حکم اجرا شده ۶۸ مورد خلع ید، ۸۹ مورد قلع و قمع و ۱۶ مورد تخلیه بوده است.

فرمانده یگان حفاظت از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن، ۳۵۱ مورد ابلاغ اوراق قضایی و دستگیری ۱۰ نفر از متجاوزین به بیت المال را از دیگر اقدامات یگان حفاظت از اراضی دولتی برشمرد.


بیشتر بخوانید:ترکیب جمعیتی جدیدی در حوزه مسکن شکل می‌گیرد/ تکمیل واحدهای مسکن مهر در دستور کار دولت


وی با اعلام اینکه در طول این سه ماه بیشترین موارد وقوع تعرضات در حوزه استحفاظی یگان حفاظت ایرانشهر اتفاق افتاده است اظهار داشت: ایرانشهر با ۱۵۵ مورد بیشترین میزان تعرضات به اراضی دولتی را داشته که از این تعداد ۱۴۸ مورد معادل ۹۲ هزارمتر مربع رفع فوری و مابقی جهت تشکیل پرونده به دستگاه قضایی ارجاع داده شده است.

سرهنگ خردمند درباره وقوع و رفع تعرضات به اراضی دولتی استان تهران گفت: با تلاش و همت یگان حفاظت این استان از مجموع ۱۰ مورد تعرض واقع شده در سه ماهه اول سال جاری به اراضی دولتی تمامی این موارد به مساحت ۱۸۲۴ متر مربع رفع فوری شده و در تهران هیچ پرونده‌ای به دستگاه قضا ارجاع نشده که این به سبب هوشیاری و درایت نیرو‌های زبده ما در یگان این استان است.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: مسکن ، قیمت مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار