سفر‌های متوالی مسئولان سازمان لیگ برای تامین امنیت بازی‌ها

مسئولان سازمان لیگ برای اجرایی شدن شرط‌های مربوط به تامین امنیت ورزشگاه‌های میزبان بازی‌های لیگ برتر به سفر‌های متعددی می‌روند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در هفته های اخیر تاکید ویژه ای روی فروش الکترونیکی بلیت رقابت های لیگ برتر، تجهیز ورزشگاه ها به گیت های بازرسی و نصب دوربین های مداربسته، جدا سازی و تفکیک فضاهای بیرونی تا سکوها و مسیرهای تردد تماشاگران میهمان، میزبان و عوامل اجرایی در ورزشگاه تیم های لیگ برتری داشته اند تا از این طریق بحث امنیت این رقابت ها به شکل دقیق و اصولی انجام شده و از تنش هایی که در سال های اخیر وجود داشته جلوگیری کنند.

مهدی تاج بارها تاکید کرده است تا زمانیکه این موارد انجام نشود امکان برگزاری نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر وجود ندارد و حتی در نامه ای به استاندار های استان‌های اصفهان، آذربایجان شرقی، کرمان، خوزستان، بوشهر، تهران و خراسان رضوی خواستار آماده کردن شرایط ورزشگاه‌ها برای برگزاری فصل آینده مسابقات لیگ برتر شد.

برهمین اساس مسئولان سازمان لیگ در هفته اخیر به ۲ استان آذربایجان شرقی و خوزستان سفر کردند تا ضمن بررسی وضعیت ورزشگاه های این استان ها یعنی ورزشگاه بنیان دیزل تبریز، یادگار امام تبریز، تختی مسجد سلیمان، تختی آبادان، شهدای فولاد اهواز و غدیر اهواز، در جلسه با مدیران شهری و استانی راهکارهای تامین امنیت در بازی های لیگ برتر را بررسی کنند.

آنها در روزهای آتی و پیش از شروع لیگ برتر که به احتمال فراوان از ۱۰ مرداد آغاز می شود، به صورت مداوم به سایر استان هایی که در لیگ برتر نماینده دارند خواهند رفت تا موارد مورد نظر فدراسیون و سازمان لیگ اجرایی شود. در غیر این صورت طبق اعلام سازمان لیگ تیم هایی که ورزشگاه هایشان دارای چنین زیرساخت هایی نباشد، باید بازی های خود را در ورزشگاه دیگری برگزار کنند.


بیشتر بخوانید

۳ شرط سازمان لیگ برای تیم‌های حاضر در لیگ نوزدهم


انتهای پیام/

آخرین اخبار از فدراسیون فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.