تعامل بیشتر صداوسیما و دادگستری بوشهر

مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر گفت: آماده همکاری با قوه قضائیه به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی مردم هستیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سید حسین ناظر در دیدار با رئیس کل دادگستری و دیگر مسئولان قضایی استان به مناسبت هفته قوه قضائیه با گرامیداشت یاد شهدای دستگاه قضا در حادثه هفتم تیر، افزود: صداوسیمای مرکز بوشهر در حوزه‌های مختلف صدا، سیما، خبر و فضای مجازی آماده هر گونه همکاری با دادگستری استان برای تهیه و پخش برنامه‌های مختلف با هدف پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و افزایش اطلاع‌رسانی در جامعه است.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر هم گفت: پیشگیری از وقوع جرم و آگاهی بخشی به مردم امری فراقوه‌ای است و به همکاری همه نهادها نیاز است.

علی جمادی از تلاش‌های موثر صدا و سیمای مرکز بوشهر در آگاهی بخشی، پیشگیری از وقوع جرم و پوشش خبری فعالیت‌ها و اقدامات دادگستری استان قدردانی کرد.

علی حسن‌پور دادستان عمومی و انقلاب بوشهر نیز افزایش آگاهی مردم و اطلاع‌رسانی را از ضرورت‌های جامعه امروز دانست و بر تعامل دستگاه قضا و رسانه‌ها به‌ویژه صدا و سیما برای تحقق این مهم تاکید کرد.

انتهای پیام/ک

آمادگی صداوسیمای مرکز بوشهر بر همکاری بیشتر با دادگستری 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.