تشدید کنترل ترافیک و سرعت غیر مجاز در محور‌های مواصلاتی استان

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد گفت: گشت‌ های اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و پلیس راه را در سه ماه تابستان افزایش می‌دهیم.

علی علیخانی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، با اشاره به شروع سفر‌های تابستانی گفت: گشت‌ های اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و پلیس راه را در سه ماه تابستان افزایش می‌دهیم تا مسافران با امنیت کامل و در بستر مناسب به سفر‌های خود ادامه دهند.

علیخانی با اشاره به تشدید کنترل ترافیک و سرعت غیر مجاز در محور‌ های مواصلاتی استان افزود: در راستای این هدف ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌ ها مکلف شدند نسبت به لکه گیری آسفالت محور‌های مواصلاتی، شست و شوی تابلوها و علائم کنترل‌ های درون حوزه‌ ای اقدام کنند.

وی با بیان اینکه در حوزه‌ ی حمل و نقل کالا و مسافر نیز کنترل‌ های فنی صورت می‌گیرد گفت: مدیران فنی شرکت حمل و نقل بار و مسافر موظف شدند با دقت بیشتری نسبت به کنترل ناوگان عمومی اقدام کنند که تابستان امسال با حداکثری ایمنی و کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای را رقم بزنیم.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد از مدیران شهرستان‌ها خواست تا از حوزه‌ی استحفاظی خود بازدید مستمر داشته و در صورت وجود نواقص در کوتاه‌ ترین زمان نسبت به رفع آن اقدام کنند.

انتهای پیام/ص

کنترل ترافیک و سرعت غیر مجاز در محور‌های مواصلاتی استان تشدید می شود

برچسب ها: راهداری ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار