ترامپ در واکنش به اتهامات رسوایی جنسی‌اش: از این نوع زن‌ها خوشم نمی‌آید!

رئیس‌جمهور آمریکا در مصاحبه با نشریه هیل به اتهامات جنسی که «الیزابت ژان کارول» علیه او وارد کرده است، واکنش نشان داد.

ترامپ در واکنش به اتهامات رسوایی جنسی اش: از این نوع زن‌ها خوشم نمی‌آید!به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس‌جمهور آمریکا روز گذشته (دوشنبه) در مصاحبه با نشریه هیل به مسائل مختلفی از جمله اتهامات جنسی‌اش، جایگزینی سارا سندرز، سخنگوی کاخ‌سفید و مسائل دیگر اشاره کرد.

دونالد ترامپ در این مصاحبه به اتهامات رسوایی جنسی که «الیزابت ژان کارول» خبرنگار و مقاله‌نویس آمریکایی علیه او وارد کرده است، واکنش نشان داد و گفت: اول اینکه از این مدل زن‌ها خوشم نمی‌آید، دوم اینکه به هیچ وجه چنین اتفاقی نیفتاده است. هرگز اتفاق نیفتاد. او کاملا دروغ می‌گوید. من هیچ چیز درباره او نمی‌دانم. هیچ چیز درباره این زن نمی‌دانم. واقعا وحشتناک است که مردم چنین اظهاراتی را به زبان می‌آورند.

الیزابت ژان کارول روز جمعه (اینجا) دونالد ترامپ را به آزار و اذیت جنسی خود متهم کرد. وی ادعا کرد ترامپ در دهه ۱۹۹۰ در داخل اتاق پرو فروشگاه «برگدورف گودمن» در نیویورک به او حمله کرده و او را مورد آزار جنسی قرار داده است. دونالد ترامپ در همان روز این اتهامات را تکذیب کرد.

ترامپ در بخش دیگری از این مصاحبه به انتخاب یک جانشین برای سارا سندرز، سخنگوی کاخ سفید اشاره کرد و گفت: انتخاب یک جایگزین برای سارا کار ساده‌ای نخواهد بود. افراد بسیاری این شغل را می‌خواهند. ما ۴ یا ۵ نفر را برای این سمت در نظر داریم، افرادی بسیار خوب؛ اما سارا کار بسیار فوق العاده‌ای را انجام داد. او قرار است فرماندار شود. او دیگر با ما صحبت نمی‌کند.

دونالد ترامپ اوایل ماه جاری میلادی اعلام کرده بود که سارا سندرز قرار است پس از حدود دو سال خدمت به عنوان سخنگو، کاخ سفید را ترک کند.

رئیس جمهور آمریکا در بخش دیگری از اظهاراتش هم به انتقاد از جو بایدن، معاون باراک اوباما پرداخت و گفت: چطور رئیس جمهور اوباما از او حمایت نکرده است. باید یک دلیلی برای این کار وجود داشته باشد. او معاون رئیس جمهور بود و اینکه چرا رئیس جمهور اوباما از او برای انتخابات ۲۰۲۰ حمایت نکرده است، یک راز باقی مانده است. اما او (بایدن) به دروغ می‌گوید: من از رئیس جمهور اوباما خواستم از من حمایت نکند!

دونالد ترامپ در بخش دیگری از این مصاحبه به انتقاد از جروم پاول، رئیس بانک مرکزی آمریکا پرداخت و گفت: اگر بخواهم می‌توانم او را از قدرت برکنار کنم؛ اما در حال حاضر چنین برنامه‌ای ندارم.

رئیس جمهور آمریکا از جمله مخالفان اصلی افزایش نرخ بهره است و به همین دلیل بار‌ها از جروم پاول به دلیل این کار انتقاد کرده و حتی او را متهم کرده است که با افزایش نرخ بهره مانع رشد اقتصادی کشور می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۲ ۰۵ تير ۱۳۹۸
ترامپ
Iran (Islamic Republic of)
هانی ملکی
۱۹:۳۲ ۰۴ تير ۱۳۹۸
اخه بی مغز تو این همه خودت مشکل داری اول برو مشکلات خودتو حل کن بعد بیا در مورد بقیه اظهار نظر کن خشک مغز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۳ ۰۴ تير ۱۳۹۸
این مرد را به جرم زوزگیری به محاکمه بکشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۵ ۰۴ تير ۱۳۹۸
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۰۴ تير ۱۳۹۸
حالا که رئیس جمهور شدی میگی من از این مدل زنها خوشم نمیاد ؟ برای من سواله این ترامپ چطوری شده رییس جمهور که اصلا نه عقل درست و حسابی داره نه ثباط هر روز یه حرفی میزنه
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۱:۱۰ ۰۴ تير ۱۳۹۸
حالا که رسوا شدی میگی ترامپ کثیف
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۰:۳۷ ۰۴ تير ۱۳۹۸
تا چه اندازه نظام اخلاق در آمریکا فرو ریخته که رئیس جمهورش با وقاحت میگوید از این مدل زنها خوشم نمی آید وچه قدر بدتر که چنین فرد وقیحی منتخب مردم آمریکا شده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۱ ۰۴ تير ۱۳۹۸
دل ترامپ کاهگله؟
آخرین اخبار