مدیر کل مدیریت بحران استانداری:

اختصاص ۵۰ درصد از تسهیلات بلاعوض حوزه کشاورزی به کشاورزان سیل زده خراسان شمالی

مدیر کل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی از اختصاص ۵۰ درصد از تسهیلات بلاعوض حوزه کشاورزی به کشاورزان سیل زده استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، نظری مدیر کل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت : متقاضیان دریافت کننده این نوع از تسهیلات باید در سامانه مربوطه ثبت نام کنند و در صورت تایید، مبلغ به آن‌ها اختصاص خواهد یافت.

وی در ارتباط با اعتبار لازم برای بازسازی راه‌های بین مزارع که بر اثر جاری شدن سیل تخریب شده است اظهار کرد: مکاتبات لازم برای اختصاص این اعتبار از سوی استان انجام شده و  وزیر جهاد کشاورزی برای همه استان‌های سیل زده  جهت اختصاص هرچه سریع‌تر این اعتبار به قرار گاه بازسازی کشور نامه نگاری کرده ، اما هنوز اعتباری اختصاص نیافته است.

نظری گفت : در قرار گاه بازسازی کشور مصوب شده که اعتبارات اختصاص یافته برای رفع خسارت‌های سیل ابتدا به حوزه مسکن، سپس کشاورزی و بعد راه‌ها تعلقدگیرد.

وی در خصوص تسهیلات ارائه شده برای ساخت منازل مسکونی سیل زده در این استان هم بیان کرد: اختصاص شش هزار و ۵۰۰ فقره تسهیلات برای بازسازی این منازل در خراسان شمالی مصوب شده است.

مدیر کل دفتر بحران استانداری تصریح کرد: قرار بر این است تا در مرحله نخست یک هزار و ۵۰۰ فقره تسهیلات اختصاص یابد که تخصیص داده شده است.

وی تاکید کرد: هم اکنون متقاضیان در حال انجام کار‌های لازم، عقد قرار داده و معرفی به بانک هستند.

به گفته مدیر کل دفتر بحران استانداری خراسان شمالی رقم هر فقره تسهیلات ۴۰ میلیون تومان است.

انتهای پیام/ م

اختصاص ۵۰ درصد از تسهیلات بلاعوض حوزه کشاورزی به کشاورزان سیل زده خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.