خبر خوش رئیسی برای ۷۰۰۰ پذیرفته شده آزمون استخدامی قوه قضاییه/ پایان ۲ سال انتظار برای استخدام

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی گفت: کار جذب ۷۰۰۰ هزار نفری که آزمون استخدامی در سال ۹۶ پذیرفته شدند آغاز می‌شود، اما یک مقدار زمان می‌برد.

چالش اساسی دستگاه قضایی افزایش ورودی پرونده‌ها استبه گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی رییس قوه قضاییه در همایش سراسری قوه قضاییه با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای ۷ تیر اظهار کرد: خدمات ارزشمند تمامی کسانی که در تاریج ۴۰ ساله گذشته در دستگاه قضایی تلاش کردند ارج می‌نهیم.

وی افزود: تلاش آیت الله بهشتی و موسوی اردبیلی و مرحوم آیت الله شاهرودی و آیت الله یزدی و آیت الله آملی لاریجانی را ارج می‌نهیم.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی گفت: تمام افرادی که احکام مبتنی بر شرع صادر کردند به گسترش دادگستری مبتنی بر فقه کمک کردند.

وی بیان کرد: بدون تردید تلاش‌هایی که توسط وزیر دادگستری ارائه دادند تلاشی برای ارتقای دستگاه قضایی بود که تتیجه تلاش تمام نیرو‌های دستگاه قضایی است و با تمام تلاش‌های انجام شده در گام دوم انقلاب لازم است دادگستری با تحول روبه رو شود و در این تحول تمام اجزای سازمان نقش دارند.

رییس قوه قضاییه گفت: تحول نیازمند آن است که در اتاق‌های اندیشه ورزی اندیشه و به برنامه تبدیل شود و اگر تمام نیرو‌های قوه قضاییه تلاش نکنند تحول میسر نخواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی گفت: افرادی که در خارج قوه قضاییه هستند و فرهیختگان باید همگان با این تحول حرکت کنند و ارتباطی معنا دار بین دانشگاه و حوزه و دستگاه قضایی شکل بگیرد.

وی افزود: پرونده‌های روی میز قضات دادگستری دارای پیچیدگی است و امروز فقه در جامعه حکومت می‌کند و با حکومت فقه سوالاتی در حوزه هنر و اقتصاد و فرهنگی پیش می‌آیند که باید با اجتهاد و استفاده از فقه به این سوالات پاسخ داد.

رییس قوه قضاییه گفت: احکام باید مبتنی بر قانون باشد و از نظرات مشروطی استفاده شود و معنای این سخن این است که دستگاه قضا یک دستگاه پویا و در ارتباط با حوزه و دانشگاه است و همیشه باید با دانشگاه و حوزه ارتباط داشته باشد و این ارتباطات باید به صورت عمیق همواره بر قرار باشد.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی اظهار کرد: در گام دوم با الهام گرفتن الگوی اسلامی باید قالبی براساس قضای اسلامی به دست بگیریم.

رییس قوه قضاییه گفت: دبیرخانه الگوی اسلامی پیشرفت کاری در این زمینه را آغاز کرده و باید برای تمام کار‌ها یک سازو کار اسلامی پیدا کنیم و در گام دوم این کار یک کار اساسی است.

وی بیان کرد: مبانی تحول باید با شناخت دستگاه قضایی باشد و بدانیم چه چیزی داریم و ما در چهل سال گذشته اقداماتی کردیم و باید بدانیم چه کار‌هایی انجام داده ایم و باید وضعیت مطلوب ترسیم شود.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی تصریح کرد: مشکل اساسی در دستگاه قضایی که جز چالش‌های اساسی است، افزایش پرونده‌هایی است که این افزایش پرونده به تبع افزایش قاضی و نیروی انسانی و ساختمان و تجهیزات را می‌طلبد.

وی گفت: حتما لازم است تمام دستگاه‌ها برای کاهش پرونده‌ها تفکر کنند و این کار همکاری همه دستگاه‌ها را می‌طلبد که با مجلس برای اصلاح قوانین وارد کار شدیم و در دولت هم باید اقداماتی انجام شود که کار‌هایی هم در این حوزه آغاز شده است.

وی افزود: در دادگاه‌های تجدید نظر در سه استان تهران و مازنداران و اصفهان دچار مشکل هستیم.

رئیسی اظهار کرد: کار جذب ۷۰۰۰ هزار نفری که آزمون استخدامی در سال ۹۶ پذیرفته شدند آغاز می‌شود، اما یک مقدار زمان می‌برد و انشااله این تعداد به قوه قضاییه اضافه خواهند شد.

وی با بیان اینکه انشاءالله در دولت آن چنان تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری شود که ما شاهد کاهش ورودی پرونده‌ها باشیم، افزود: موضوع کاهش ورودی پرونده به قوه قضاییه بسیار مهم است.

رئیس قوه قضائیه گفت: طبق آماری که بنده گرفتم در قسمت دادگاه‌های تجدیدنظر خاص در سه استان با ما با مشکل مواجهیم. استان تهران، استان مازندران و استان اصفهان که بیشتر این مسئله در حوزه تجدیدنظر وجود دارد.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی  به اتقان احکام اشاره کرد و گفت: قاضی مهندسی اجرای حکم را بر عهده دارد و می‌بینیم یک حکم تمامی ابعاد و نکات و دقت نظر‌ها است. هم در حوزه آموزش قبل، حین و فراگیری‌های مدیریتی و ... از جمله نکات مهم در این رابطه است.

وی با بیان اینکه در دستگاه قضا محور قاضی است، گفت: تمامی حوزه‌ها در خدمت قاضی و قضاوت عادلانه است. قاضی باید قضاوتش شناخته شود.

رئیس قوه قضائیه در خصوص تحولات نیروی انسانی قوه قضائیه گفت: به میزان ده درصد در حوزه ستادی از حوزه کارآمد ستادی به صف می‌آیند. چرا که ما در بخش صف مشکل داریم.

وی به ضرورت کاهش جمعیت کیفری اشاره و تصریح کرد: در حوزه صدور قرار در بازداشتگاه‌ها و یا استفاده نکردن از مجازات‌های جایگزین زندان باید کاهش جمعیت کیفری لحاظ شود.

رئیس قوه قضائیه به بخش پشتیبانی اشاره کرد و افزود: مسئله بودجه و اعتبارات بسیار مهم است. در حال حاضر در شرایط اقتصادی خاصی در کشور به سر می‌بریم. شرایطی که دشمن ایجاد کرده تا ملت عقب نشینی کنند، اما زهی خیال باطل. با توجه به آمار و ارقام طبیعتاً دستگاه قضا برخی اقدامات تحولی دستگاه قضا که نیاز به بودجه دارد با کندی مواجه شود.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی افزود: وظیفه داریم سلامت دستگاه‌های اجرایی کشور را هم دنبال کنیم. سرمایه اجتماعی مسئله مهمی برای نظام و کشور است. سرمایه اجتماعی از سرمایه‌های بی بدیل است. قضاوت مردم و گره گشایی از کار مردم شعار نیست. رهبر انقلاب و مسئولان نظام قطعا مردم را باور دارند. رهبری بار‌ها پس از اعلام گزارش عملکرد می‌گفتند خروجی چیست؟ نگاه مردم چیست؟

رئیس قوه قضائیه ادامه داد: یک سخنگو یا مدیر کل دادگستری‌های استان‌ها کافی نیست. اگر سرمایه اجتماعی قوه قضائیه اضافه شود این موضوع به سبد نظام افزود می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی مردم را مهم‌ترین مولفه قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: بی توجهی می‌تواند این سرمایه نظام را بکاهد.

رئیسی به موضوع چابک سازی قوه قضاییه اشاره کرد و گفت: امید است مجموع دست اندرکاران تلاش‌های لازم را در این رابطه انجام دهند.

رئیس قوه قضائیه به اتفاقات اخیر در منطقه اشاره کرد و گفت: اقتداری که از سپاه دیدیم، کارآمدی دفاعی بود. در این حوزه به منویات رهبری گوش داده و نتایج آن را دیدیم. ظاهر قضیه آن است که امروز مقاومت ما جواب می‌دهد؛ امروز مقاومت و نه مذاکره جواب می‌دهد.

انتهای پیام/

برچسب ها: قوه قضاییه ، دادگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۳ ۰۵ اسفند ۱۳۹۸
سلام
بخش عمده مشکلات مردم و اختلافات را بایستی به علمای محل ( و امامان جماعات تعیین شده در راستای این کار ) ارجاع داد
خیلی از دعواها و اختلافات را اینگونه حل کرده و دستگاه قضایی را در پرداختن به مشکلات عمده حقوقی و اقتصادی تقویت باید کرد
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۰۰:۱۳ ۲۴ بهمن ۱۳۹۸
سلام
خسته نباشيد ميگم ب جناب رﺋيسي. ترو خدا ي کاري بکنيد دوساله داريم عذاب ميکشيم من هفت ماهه عروسي کردم. هرروز ک ميگذره بيشتر شرمنده زنم ميشم.بخدا قسم هرروز منتظر ي زنگ خوش هستم.ترو خدا رسيدگي کن يد. بخدا ديگه نميتونم اين زندگيو تحمل کنم،چون اين روزا خيلي داره سخت ميگذره. ديگه نميتونم تيکه و کناييه اطرافيان رو تحمل کنم.از مسعولين خواهش ميکنم ک رسيدگي کنن
Iran (Islamic Republic of)
منتظر مهدی
۱۰:۳۳ ۲۹ شهريور ۱۳۹۸
سلام
من یکبار هم سال ۹۲ از راه اهن قبول شده بودم اخرش زدن زیرش هر وقت هم که میرم میگن شروع بکارتون نیومده اونم بعد شش سال.
نمیدونم که شانس یا قسمت یا هرچی دیگه.
۴سال انتظار راه اهن رو کشیدم و الان هم ۲ سال است که انتظار سازمان عدالت رو می کشم.

خودم هم فرزند جانباز هستم هم ازاده و فرزند مقام شهید.
من از دو سالگی پدر ندیدم . ایا انصافه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۷ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
جان مادرتون تکلیفمون مشخص کنید - خسته شدیم از این همه بلاتکلیفی نزدیک دو سال زن و بچه ام دارند عذاب میکشند . پارسال شهریورصاحبخونه التماس میکرد قرارداد دو ساله ببنده قبول نکردیم امسال 950 هزار تومن اضافه میخواست بکنه جایی دیگه رفتیم کلی هزینه بنگاه و اثاث کشی دادیم - خدا وکیلی تو این گرونی انصاف نیست اینقدر ماها رو اذیت میکنید حداقل تاریخ شروع بکار میگفتید قرارداد بر اساس شروع به کار میبستیم - الان امثال مثل من که کارمون فعلاٌجایی دیگه است ولی شهری دیگه قبول شدیم چه جوری میخواهیم خونه اجاره کنیم مگر کسی حریف صاحبخونه میشه ازشون پول بگیره .
Iran (Islamic Republic of)
هنرور
۱۲:۳۱ ۲۰ شهريور ۱۳۹۸
کی دیگه میبرن سر کار دو سال انتظار کافی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۱ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
فقط شروع به کار خبر خوش هست تو رو خدا پیگیری کنید خسته شدیم دیگه ما زندگی داریم زن و بچه داریم
Japan
سجاد
۰۹:۰۲ ۱۰ مرداد ۱۳۹۸
خداقوت
لطفا پیگیر استخدام مابقی نفرات باشید واقعا خیلی شرایط بدی داریم
Iran (Islamic Republic of)
Masome
۱۶:۲۱ ۰۲ مرداد ۱۳۹۸
با سلام. با توجه به گذشت یکسال و نیم ( آذرماه ۱۳۹۶) از زمان آزمون استخدامی قوه قضاییه و گذراندن تمام مراحل استخدامی و قبولی نهایی متاسفانه همچنان بلاتکلیف هستیم. لذا از شما خواهشمندیم در خصوص تعیین تکلیف وضعیت ما پذیرفته شدگان آزمون استخدامی کارکنان اداری قوه قضاییه و شروع به کارمان پیگیری بفرمایید. سپاسگزاریم
Iran (Islamic Republic of)
ماشین نویس
۱۰:۱۰ ۲۵ تير ۱۳۹۸
سلام
دو ساله که هر جا میریم فقط تیکه تموم نشد؟استخدام نشدی؟کارت شروع نشدو میشنوم.از کار قبلیم استعفا دادم،تو این گرونی با یه بچه یه ساله،واقا نمیدونم باید چیکار کرد.دیگه خجالت میکشم تو مهمونی ها شرکت دلشته باشم.خجالت میکشم بگم با تحصیلاتی که دارم و استعفا از کار قبلیم مسافرکشی میکنم.جوونیمون چه الکی داره میگذره.دو سال یه عمره و تو این دو سال جووونا چشم به تلفن پیر شدن.خدا خودش کمک کنه
Iran (Islamic Republic of)
قوه قضاییه بشنود
۱۰:۲۸ ۱۱ تير ۱۳۹۸
آزمون از بین اونهمه نفر قبول شدن یکسال منتظر موندن مصاحبه رفتن شش ماه بعد گزینش شدن علاوه بر انصراف از کار و معلق بودن زندگی و گرونی خرج زندگی و زیر سوال رفتن اعتبار 7000 سرپرست خانواده و ..... از دو سال استرس بیماری گرفتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۱۰ تير ۱۳۹۸
سلام از تمام كساني كه دغدغه اين افراد رو دارن متشكرم مخصوصا جناب آقاي رئيسي بخاطر پيگيريهاتون متشكريم من همسر يكي از پذيرفته شدگان در ازمونم همسم قبلا نظامي بودن استعفا دادن بعد دو سال بيكاري همكاراشون و مردم ما رو مسخره ميكنن گاهي تيكه هايي ميشنوم كه بدتر از بي پولي روحم رو عذاب ميده ما يك بچه يك ساله دارم يك زمين داشيم فروختيم و خرج كرديم بعد تموم شدنش من حتي طلاهامو به كم كم فروختم حتي يك گوشواره ندارم براي من خيلي سخته وقتي همسرم نظامي بود شرافتمندانه زندگي ميكرديم و بعد اين ازمون همسرم بيكار شد و كل سرمايه مونو هم تو اين مدت از دست داديم علاوه بر همه اينها روح و روانمون ازرده است خدا به دادمون برسه.
Iran (Islamic Republic of)
۲سال یعنی...
۰۰:۲۰ ۰۶ تير ۱۳۹۸
دستمریزاد دوستان خبرنگارجوان که به نوبه‌ی خودتون پیگیر ۷۰۰۰نفر و۷۰۰۰خونواده بودین...

از این خبر جز استرس نصیبمون نشد...از وقتی ایشون اعلام کردن که یک سوم رو جذب میکنیم روزها گوشم به زنگه و شبها کابوس میبینم که جز دوسوم هستم...

حال دلامون ...زندگیامون...خونوادهامون خوب نیست...
به درجه مضطرین رسیدیم اما خبری از فرج و گشایش نیست...شرمنده خونواده بودن رو آرزو دارم کسی نچشه...شرمنده خرید عید برای خانوم و بچه‌هات...شرمنده صاحبخونه بودن ... شرمنده یک غذای خوب برای شب جمعه... شرمنده خواسته‌های بحق فرزندت شدن...


این امتحان هم میگذره...در حیرتم از حال مسئولینی که میتونستن کاری کنند اما...



بازم ممنون بابت پیگیریتون.
Japan
ناشناس
۲۱:۰۲ ۰۵ تير ۱۳۹۸
خدا خیر بده به آقای رییسی که از لحظه ای که رئیس ق قضاییه شدن جهادی واقعا پیگیر مسائل این قوه هستن
خدا قوتشون بده . ان شا الله مشکلات جذب این افراد هم حل بشه
Iran (Islamic Republic of)
منتظر
۱۳:۵۴ ۰۵ تير ۱۳۹۸
ای داد بیداد، واقعا جهان سومی هستیم. حداقل ۷۰۰۰ خانواده درگیر بی تدبیری چندتا مسئول هستن،نه تنها ارگانی جبران خسارت چندین ماه بی پولی بیکاری و سختی رو نمیکنه، باید بابت اتفاقی که قرار بود دوسال پیش میفتاد و الان گفتن قراره چند وقت دیگه بیفته خوشحال باشیم. دوستان همه شما اهل دردید، با گوشت و پوستتون سختی این چند وقت رو حس کردید. واقعا جهان سومی هستیم
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۰۰:۵۹ ۰۵ تير ۱۳۹۸
با سپاس و قدردانی از زحمات تیم باشگاه خبرنگاران جوان که در این مسیر به ما کمک کردید.
البته این خبر در ظاهر خوب است ولی برای هفت هزار جوان خسته و سرگردان که بیست ماه هست انتظار کشیده اند، خیلی هم مسرت بهش نیست.
چون جمله " به کندی انجام خواهد شد" ما را بسیار دلسرد و ناامید کرده.همچنین گروهی و تدریجی شدن روند جذب بسیار فرسایشی و عذاب آور است.
خواهشا پیگیری نمایید.
Iran (Islamic Republic of)
سهراب
۰۰:۴۲ ۰۵ تير ۱۳۹۸
سلام..خبرگزاری محترم هنوز ما بعد از دو سال بلاتکلیفیم...من حاضرم تمام چیزهایی ک این ازمون ازم گرفته مثل شغلم اعتبارم ابروم جوونیم وقتم پولم و.رو پس بگیرم و بعد انصراف بدم...در غیر ایصورت ببااااید حق منو بهم بدید ریس محترم قوه قضاییه...
Iran (Islamic Republic of)
مهربان
۰۰:۳۵ ۰۵ تير ۱۳۹۸
نمیدونم بحث استخدام کادر اداری قوه قضاییه با این اهمیت فراوان چرا این قدر بی تدبیری و بی مدیریتی چاشنیش شده و ۲ سال سرگردانی ۷۰۰۰ خانواده رو به راحتی اعلام می کنند و میگذرند کجای دنیا این همه انسانها رو بی ارزش می بینند واقعا اگه آثار و تبعات این قضیه را تخمین بزنیم بسیار وسیع است و هم چنین بار روانی آن ولی متاسفانه .......؟!؟! مثلا یکی از آثارش که اصلا دیده نمیشه ولی خیلی واقعیت داره اینه که اکثر حوزه های قضایی کمبود نیرو دارند و در این دو سال یک نفر کار دو الی سه نفر را متحمل گردیده است و از طرفی تعدادی هم طی دو سال بازنشسته شده اند ولی کسی به قوه اضافه نشده
Iran (Islamic Republic of)
بهمن
۰۰:۱۸ ۰۵ تير ۱۳۹۸
سلام ممنون از پیگیری های شما درمورد استخدام کادر قوه قضائیه

لطفاً تا حصول نتیجه پیگیری کنین ممنون
United States of America
شرمنده خانواده
۲۳:۲۳ ۰۴ تير ۱۳۹۸
سلام،من پذیرفته شده ی ازمون کادر اداری قوه قضائیه هستم، دو سال گذشت و تمامش در بلاتکلیفی، بازم هیچکس زمان شروع به کار ما رو نمیگه،سه ماه اجاره ی خونم عقب افتاده بود،امروز دستبند دختر هفت سالم رو فروختم، چرا کسی به داد ما نمیرسه؟؟ خسته و فرسوده شدیم از این استخدام
Iran (Islamic Republic of)
عقیل
۲۲:۰۷ ۰۴ تير ۱۳۹۸
باسلام همکا رانم واقعا دوسال من ۱۰سال فرسوده شدم جناب ریئسی قربون جدبزرگوارتون اطلاع دارین مستاجران بخاطر اجاره بیکارشدیم بنابه وعده منابع انسانی که اسفند ۷۰۰۰تون سرکاریت ازکار قبلیمون هرچندبخورنمیر بودبازمثل الان درانتظار وعده وعید شرمنده اهل وعیالیمون نمی شدیم جناب نوبخت یه لحظه فقط داماد خودتو فرزند خودتو بجای ما متصورباشین تا بفهمین شرمندگی دربرابر خانواده یا سخنان سخره آمیز یه عده را کشیدن یعنی چه؟؟؟؟
France
Ehsan
۲۱:۳۴ ۰۴ تير ۱۳۹۸
ممنون از زحماتتون.دو سال از زمان امتحانات استخدامی نود و شش گذشته ولی هنوز هیچکس مشغول بکار نشده لطفاً تا مشغول بکار شدن همه افراد پیگیر باشید
Iran (Islamic Republic of)
بیچاره
۲۱:۲۶ ۰۴ تير ۱۳۹۸
با سلام و عرض ادب بابت پیگیرهاتون تشکر میکنم.اما زمان معلوم نیست کی پذیرفتگان کادر اداری قوه قضاییه 96 جذب میشویم تو رو خدا پیگبری کنید
United States of America
Atari
۲۱:۱۳ ۰۴ تير ۱۳۹۸
سلام ...با تشکر از شما عزیزان زحمت کش که پیگیر کار ما 7000 نفر هستد .
.لطفا در پیگیری هاتون ..زمان جذب رو دقیق سوال بفرمایید ..این انصاف نیس بعد دوسال 2000 نفر برن و بقیه بمونن واسه بعد...لطفا بخواید روند رو سریعتر کنن ...و زمان دقیق به ما بگن....پارسال رییس منابع انسانی گفتن تا پایان سال جذب میشید ...ولی نشدیم ...الانم بازم میگن زمانبر هس.
دو هزار نفر که چشمگیر نیس.مگه میشه یه عده بشینن تماشا کنن که یه عده ای سرکار رفتن و مابقی بیکارن.۲ سال برا ما زجر اور بود دیگه.کافیه.البته ایت الله رئیسی رو خدا خفظش کنه.چون همین دو هزار نفر هم به لطف ایشون دارن جذب میشن.
Iran (Islamic Republic of)
انتظار
۲۱:۰۰ ۰۴ تير ۱۳۹۸
سلام واقعا ممنونم براي پيگيري هاتون
ولي متاسفانه زمان دقيق جذب بقيه استخدامي ها معلوم نشده.دو سال انتظار كافي نيست.چطور ميشه ازموني را برگزار كرد ولي براش بودجه در نظر نگرفت؟؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۸ ۰۴ تير ۱۳۹۸
سلام، یک سوم با بودجه داخلی قوه پس بقیه بچه ها؟؟؟؟؟ یعنی سازمان برنامه و بودجه نمی خواد بودجه رو تامین کنه؟؟؟؟؟؟
یه پیشنهاد از آقای نوبخت دعوت کنید تا میهمان برنامه بعدی باشن.
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۰:۴۷ ۰۴ تير ۱۳۹۸
با سلام
راجب استخدام پذیرفته شدگان آزمون استخدامی اولا اینکه فعلا گفتن ۲۰۰۰نفر ک اونم قطعی نیست و نه معیار انتخابی عنوان کردن و زمان مشخصی،بقیه رو هم خدا داند تا کی طول میکشه،این اطلاع رسانی مبهم داره این ۷۰۰۰جوون رو نابود میکنه،کاش قبل اینکه حرفی بزنن کاراشو انجام بدن،یکی به داد ماها برسه،چه گناهی کردیم آخه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۳ ۰۴ تير ۱۳۹۸
یادش بخیر سال ۹۷ معاون منابع انسانی قوه تو یک اطلاعیه رسمی اعلام کرد که تا پایان سال ۹۷ همه جذب میشن، الان تیر ۹۸ هستیم بابت پیگیری آقای رئیسی همه قدردانیم، ولی الان بعد از ۲ سال اینکه جذب زمان بر باشه فراتر از توان بچه هاست اگر پارسال جذب شروع شده بود باز یه چیزی نه الان بعد از ۲ سال، قوه میگه یک سوم رو با منابع داخلی جذب می کنه خوب پس دولت چی، یکی حرف دل بچه هارو برسونه به گوش آقای نوبخت و ازایشون پیگیری کنه ، آزمون مجوز داشته طبق قانون مجلس بوده نمیشه که کامل بی تفاوت باشن، تو شرایط بدی هستیم یکی درکمون کنه, چقدر دیگه منتظر باشیم چقدر دیگه باید به این مسئول به اون نماینده به فلان خبرگزاری پیامک بدیم و تماس بگیریم تا یکی دلش بسوزه آیا یه سوال بپرسه یا نه، آقا یکی کار مارو راه بندازه خدارو خوش نمیاد اینجوری می کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۵ ۰۴ تير ۱۳۹۸
با سلام وتشکرویژه از زحمات باشگاه خبرنگاران جوان مخصوصاآقای ایمانی مجری توانمندخداخیرتون بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۹ ۰۴ تير ۱۳۹۸
نقطه سر خط!!!!!!!!!!!!!!
باز برگشتیم سر خونه اول که؟؟؟؟؟؟ باز باید منتظر باشیم یعنی؟؟؟؟؟؟ بعد از ۲ سال باز انتظار؟؟؟؟؟ نمی دونم چی بگم دیگه.
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۹:۳۱ ۰۴ تير ۱۳۹۸
سلام ممنووووووووووووونم ازتون و پیگیریاتون امیدوارم وعده وعید نباشه و به حقیقت بپیونده و زودتر جذب شیم تو رو خدا بازم پیگیر باشید دیگه نهایت تا اخر تابستان همه 7200 نفر جذب بشیم تشکرررررررر
United States of America
مهدی طارمی
۱۹:۲۶ ۰۴ تير ۱۳۹۸
واقعا از پیگیری های باشگاه خبرنگاران جوان مچکریم

اما متاسفانه خبر شفافی نیست

زمان معلوم نکردن، از سال پیش هم گمانه زنی زیاد بود
اما دو سال گذشته و هنوز بیکاریم

از باشگاه خبرنگاران جوان خواهش می کنیم
سوال بپرسن این 7000 نفر در چه زمانی مشغول به کار می شوند و اگر بودجه نیست چگونه بودجه ازمون فراگیر ششم که 15 ماه پس از ازمون قوه برگزار شده
تامین اعتبار شد؟؟
Canada
علی
۱۹:۲۴ ۰۴ تير ۱۳۹۸
سلام آقای رییسی از جذب قطره چکانی گفتن ،واقعا حق ما این هست که بعد از دوسال اینجور جذب بشویم .؟دولت هیچ بودجه ای به ماها اختصاص نداده ....
Iran (Islamic Republic of)
توماس مالتوس
۱۹:۱۷ ۰۴ تير ۱۳۹۸
ممنون بابت پوشش اخبار مربوط به آزمون استخدامی کادر اداری.
عاجزانه خواهشمندیم تمامی این هفت هزار نفر در فواصل زمانی کوتاه جذب بشن. از انتظار بیست ماهه بریدیم. تورو خدا تا شروع بکار تتمامی این عزیزان پیگیر باشید مثل همیشه. خدا واقعا یارتان.
شروع بکار همگی همزمان باشه خیلی خوب میشه. ما به خدا و سید مظلومان امید داریم. ان شالله شاهد پیشرفت روزافزون کشورمان ایران باشیم.
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
رقیه
۱۹:۱۷ ۰۴ تير ۱۳۹۸
تو رو خدا رحم کنید
United States of America
احمدی
۱۹:۱۵ ۰۴ تير ۱۳۹۸
با تشکر از خبرنگاران جوان
لطفا به صورت مداوم تا جذب اخرین نفر پیگیر باشید, زیرا ما قول های زیادی در این مدت 2 سال شنیده ایم که متاسفانه به هیچ کدام عمل نشد
حتی اسفند 97 منابع انسانی قول قطعی دادند و ما از کارهایمان بیرون امدیم ولی بازهم بدقولی صورت گرفت و بالغ بر6 ماه است بیکاریم
United States of America
deniz
۱۹:۱۴ ۰۴ تير ۱۳۹۸
سلام ..ممنونیم واسه همه پیگیریهاتون ...و تشکر از آقای رءیسی بزرگوار...
ولی بازم باید انتظار بکشیم دوسال کافی نبود...!!
...کاش زمان دقیقی بگن ... و این کلمه زمانبر هست ...دل من و دوستان رو ریخت....واقعا تا کی صبر کنیم ..چرا دولت کمکی نمیکنه...؟..کاش ازآقای نوبخت دعوت کنید که چرا بودجه به این قسمت نمیدهد؟.ما همه از اوضاع کشور خبر داریم اما برای استخدامی های دیگه چرا بودجه هست؟...چرا ما باید تو استرس و انتظار باشیم.....کاش برسه اون روزی که من و همه دوستان پشت میزهامون باشیم ...و پیام تشکر دوچندان واستون بنویسیم.....بازم ..ممنون ..خدا بهتون اجر خیر عطا کنه
United States of America
هاشمی
۱۹:۱۱ ۰۴ تير ۱۳۹۸
راستش من تا نرم سرکار باورم نمیشه
چون منابع انسانی قوه گفته بود اسفند 97 همه سرکارین
هر بار یه تاریخی میگن
الانم که فقط 2000 نفر قراره جذب شه که اونم تا نبینم باور نمیکنم
اگه هم 2000 نفر جذب شن, 5200 نفر میرن تا سالای دیگه
United States of America
منتظر
۱۹:۰۷ ۰۴ تير ۱۳۹۸
خدا خیرتون بده انشالله هرچی از خدا میخاین بهتون بده. توروخدا تا آخرین مرحله مارو تنها نزارین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۴ ۰۴ تير ۱۳۹۸
ابتدا تشکر میکنم از باشگاه خبرنگاران جوان لطفا در مورد زمان دقیق شروع به کار باقی همکاران هم پیگیری کنند ممنونم میشم
Netherlands
سحر
۱۹:۰۴ ۰۴ تير ۱۳۹۸
با سلام و تشکر از تیم باشگاه خبرنگاران جوان
بابت تلاش‌هایی که در مورد استخدام کادر اداری قوه قضائیه انجام داده اید از شما سپاسگزارم
متاسفانه صحبت های آقای رئیس گنگ و نامشخص بود و نگرانی این هفت هزار جواب این است که این یک مقدار زمان به سال بعد و سال‌های بعد برسد
خواهشمند است در این زمینه پیگیری های لازم را انجام دهید
Iran (Islamic Republic of)
برزگر
۱۹:۰۲ ۰۴ تير ۱۳۹۸
باسلام., ازکسانیکع برای جذب بیش از 7000 جوان استخدامی کادر اداری قوه قضاییه سال 96 تلاش کردندخصوصا جناب رییسی رییس محترم قوه و عزیزان خبرنگاران جوان بالأخص آقای ایمانی ممنونیم, لطفا از دست اندرکاران خبرنگاران جوان و آقای ایمانی و تمام رسانه ها انتظارداریم تا جذب هرچه زودترهمه پذیرفته شدگان مارو یاری کنن ., باتشکر
United States of America
دنیز..
۱۹:۰۱ ۰۴ تير ۱۳۹۸
سلام ...با تشکر از شما عزیزان زحمت کش که پیگیر کار ما 7000 نفر هستد ..لطفا در پیگیری هاتون ..زمان جذب رو دقیق سوال بفرمایید ..این انصاف نیس بعد دوسال 2000 نفر برن و بقیه بمونن واسه بعد...لطفا بخواید روند رو سریعتر کنن ...و زمان دقیق به ما بگن....پارسال رییس منابع انسانی گفتن تا پایان سال جذب میشید ...ولی نشدیم ...الانم بازم میگن زمانبر هس...میگه یه ادم چقدر صبر داره ...بازم ممنون ....که در کنار ما هستید...خدا خیرتون بده
Iran (Islamic Republic of)
ابلاغ
۱۹:۰۰ ۰۴ تير ۱۳۹۸
برای همه آزمونا اعتبار هست فقط برای قوه قضائیه نیست. هفت هزار نفر ارزش این رو نداشتن که نماینده ها یه طرح سوال کنن از وزیر بازم ممنون از باشگاه خبرنگاران و علی الخصوص آقای ایمانی عزیز که خیلی زحمت کشیدن برای ما و پیگیری خواسته هامون
Iran (Islamic Republic of)
هنوز هم بلاتکلیفیم
۱۹:۰۰ ۰۴ تير ۱۳۹۸
تشکر از شما و آقای رییسی عزیز و بزرگوار . دولت همکاری کن دولت همکاری کن دولت همکاری .
برای همه جا پول هست جز ما ؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
داغون
۱۸:۵۸ ۰۴ تير ۱۳۹۸
پارسال هم اعلام شده بود که همه تا آخرسال ۹۷ مشغول به کار میشوند اما نشد . حالا هم که آقای رییسی بزرگوار اعلام کردند فعلا فقط تعدادی و از طریق اعتبارات داخلی استخدام میشوند . چرا دولت همکاری نمیکنه ؟؟؟؟؟ چطور دولت برای استخدام ۲۰ هزار نفر وزارت بهداشت و ۴۰ هزار نفر اموزش و پرورش بودجه داره ؟؟ چطور برای فراگیر بودجه داره . اما به ما که رسید بودجه ته میکشه ؟؟؟؟ آقای رییسی واقعا جهادی عمل کردند و انسان فوق العاده کاربلد و مومنی هستند و تا حد توان پیگیر استخدام ما بودند و هستند . اما دولت چی ؟؟ مگه دولت نباید همکاری کنه ؟؟؟ بخدا زیر بار فشار اقتصادی کمرم خم شده. پول ندارم زندگیم بر باد رفت. موهام سفید شده اعصابم خراب شد . آقای نوبخت و مسئولان مربوطه واقعا ۱۵۰ ، ۲۰۰ میلیارد برای کشور خیلی سنگینه ؟؟؟ ما که باور نمیکنیم . همکاری کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۷ ۰۴ تير ۱۳۹۸
دستشون درد نکنه ولی دیگه انتظار خسته کنندست اگه قرار بود 2سال طول بکشه تحقیقات محلیشون و میزاشتن آخر که حداقل درو همسایه خبر نداشته باشن و با گذشت این مدت و نرفتن ما سرکار پیش خودشون نگن حتما یه مشکلی بوده و...
حداقل بگن این گروه بندی هر گروه چه زمانی مشغول بکار میشن
Germany
سحر
۱۸:۵۵ ۰۴ تير ۱۳۹۸
ضمن تشکر از پیگیریهای شما...با توجه ب استحدام یک سوم و بلاتکلیفی باقی افراد و تعین نکردن بازه زمانی دقیق برا استخدام باقی افراد...از شما خواهشمندیم سوال راجب ب تعین تکلیف باقز افراد داشته باشین و چرا بودجه سازمانهای دیگه ک بعد ما آزمون دادن رو براحتی پرداخت میکنن حتی آزمون ب گزار نشده بودجشونو تامین میکنن ولی ما حق بر حقمونه ک بعد دو سال کل افراد استخدام شن و میگن بودجه نداریممم این واقعا ظلمه بخدا بریدیم از زندگی شرایطمون وخیمه ب دادمون برسینننن..
United States of America
رها
۱۸:۵۵ ۰۴ تير ۱۳۹۸
سلام و..ممنون از همه کسانی که پیگیر استخدام 7200 نفر کادر اداری قوه قضاییه بودن...مادوساله که منتظر هستیم ...تا کی باید صبر کنیم ...فقط 2000 نفر را جذب کنن ...بقیه افراد کی جذب میشوند ...ما خواهان زمان دقیق جذب هستیم تا برنامه ریزی بکنیم....ممنون ...لطفا این مورد را هم پیگیری کنید......همه ما نیاز به این شغل داریم ...
United States of America
اسماعیل سلطانی
۱۸:۵۵ ۰۴ تير ۱۳۹۸
با سلام
از باشگاه خبرنگاران جوان و همه ی کارکنان متعهد و زحمتکشش بابت پوشش خبری از مشکل 7000 پذیرفته شده ی کادر اداری قوه قضاییه کمال تشکر را داریم.

معاون منابع انسانی قوه قضائیه در 28 مهر سال 1397 در نشستی خبری فرمودند همه ی پذیرفته شدگان این ازمون تا پایان سال 1397 جذب می شوند، اما حال تیر 98 هست و یک نفرم جذب نشده،20 ماه گذشته،
چرا زمان مشخص برای حذب این افراد اعلام نمی گردد؟؟

ما زندگی هامون از هم پاشید،وضعیت بدی داریم
اینده ما نامشخصه ،هیج جا نمی تونیم قرارداد کار ببندیم
Netherlands
محسن
۱۸:۵۴ ۰۴ تير ۱۳۹۸
سلام و عرض ادب خدمت جناب آقای ایمانی عزیز و همه مجموعه باشگاه خبرنگاران جوان. بسیار بسیار سپاسگزارم که پیگیر وضعیت استخدامی ما هستید. از صمیم قلب برای شما بهترینها را آرزومندم.
Netherlands
ناشناس
۱۸:۵۳ ۰۴ تير ۱۳۹۸
باتشکر از شما انشاالله دعای 7000نفر پشت وپناهتان خواهد بود انشاالله همینجور ادامه بدین پیگیری ها را تا گره کار ماهم گشوده شود باتشکر فراوان
Netherlands
امیر
۱۸:۵۲ ۰۴ تير ۱۳۹۸
انشا... خدا باشگاه خبرنگاران جوان رو محفوظ کنه که پیگیر مشکل ما جوونا هستن.. آیت الله رئیسی فرمودند که به زودی جذب این افراد شروع میشه ولی واقعیتش ما هیچ درکی نمیتونیم از این به زودی داشته باشیم.. این کلمه به زودی دو سالی هست تکرار میشه.. اصولی نیست جوون ایرانی دو سه سال از عمرشو پشت یه آزمون استخدامی بگذرونه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۲ ۰۴ تير ۱۳۹۸
با تشکر از آقای ایمانی و باشگاه خبرنگاران جوان لطفا زمان دقیق شروع به کار باقی دوستان رو هم اعلام کنند که بهتر خواهد شد تا از حداقل بتوانیم به بقیه امورات خودمون رسیدگی کنیم و از این همه انتظاری که کشیدیم نتیجه ای بگیریم ممنون میشم
Iran (Islamic Republic of)
توکلت علی الله
۱۸:۴۳ ۰۴ تير ۱۳۹۸
با سلام.
امیدوارم جذب هرچه زودتر شروع شه و هممون هرچه زودتر شروع به کار کنیم.انصافا انتظار خیلی طولانی شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۰ ۰۴ تير ۱۳۹۸
آقای رئیسی نظری به عملکرد معاونان و مدیران کل سازمان های زیر مجموعه قوه قضائیه بیندازید و با چشمان بسته و به صرف حرفای اطرافیان این سمت ها توجه نکنید اوضاع ... اصلا خوب نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۲ ۰۴ تير ۱۳۹۸
باسلام و خداقوت
جناب آقای ایمانی از شما به جهت پیگیری هایی که می کنید متشکریم و از زحمات جنابعالی قدر دانی می کنیم لذا خواهشمندیم تا حصول نتیجه مطلوب محبت بفرمایید همچنان پیگیری کنید. دعای خیر همه ی 7228 پذیرفته شده قوه قضاییه پشت سر شماست. متشکرم
Iran (Islamic Republic of)
سردار
۱۶:۳۹ ۰۴ تير ۱۳۹۸
تشکر خالصانه و قدراتی ویژه داریم خدمت آقای ایمانی بابت پیگیری مجدانه . اما متاسفانه فقط یک سوم قرار است جذب بشوند آن هم از اعتبارات داخلی قوه و همچنان دولت ما را بلاتکلیف گذاشته است ؟ لطفا خبرنگاران سوالات را به سمت جناب دکتر نوبخت بپرسند ان شاالله راهگشا بشود
Iran (Islamic Republic of)
محسنی
۱۶:۳۴ ۰۴ تير ۱۳۹۸
من تا نرم سر کار باورم نمیشه
از این حرفا توی این 2 سال زیاد زده شده
همین الانشم دولت هیچ بودجه ای برای جذب نداده
پس بهتره با این وعده وعید ها دلمونو خوش نکنیم
دولت برای جذب همه دستگاهها بودجه داره فقط برای ما نداره
Iran (Islamic Republic of)
وقت طلاست
۱۶:۳۱ ۰۴ تير ۱۳۹۸
با تشکر از پیگیری های شما وبه خصوص دوست بزرگوارمان ایمانی بابت زحمتهای که داده ایم اما این جمله که مقداری زمان میبرد همه ی پذیرفته شدگان را می آزارد .دوستان خبرنگار پیگیر شوید تا مسئولین قوه نسبت به تاریخی معلوم اظهار نظر بفرمایند. باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
علی اقا
۱۶:۰۲ ۰۴ تير ۱۳۹۸
اقای ایمانی دس خوش.وجود شما برا این مملکت نعمته.ما لرا پشتتیم
Iran (Islamic Republic of)
بیتا
۱۵:۵۴ ۰۴ تير ۱۳۹۸
سلام .خیلی خیلی ممنونیم آقای ایمانی؟ولی بعد دو سال تازه دارن تدریجی میگیرن..تا کی کی صبر کنیم؟ یکسالم این مرحلشون طول داره.بخدا استخدامی رو از چشممون انداختن.من میرم دنبال ی کاره دیگه.
Iran (Islamic Republic of)
یا صاحب صبر
۱۵:۵۳ ۰۴ تير ۱۳۹۸
بعد از دوسال انتظار تازه سهمیه بندی میشیم..حق ما این نبوددددددددددددد
Iran (Islamic Republic of)
به امید معجزه
۱۵:۴۶ ۰۴ تير ۱۳۹۸
سلام.ممنون بابت پیگیری..الان دوسال از ازمون گذشت..الان تازه خبر از جذب گفتن بازم خوبه ولی این جذب کی هست??امسال ?سال دیگه??دو سال دیگه????
France
نرگس
۱۵:۴۲ ۰۴ تير ۱۳۹۸
با تشکر از اقای ایمانی و اقای رئيسی .ولی ایشون نگفتن جذب بقیه تا کی طول میکشه؟
Iran (Islamic Republic of)
قبول شده استخدامی کارکنان اداری قوه قضاییه
۱۵:۳۸ ۰۴ تير ۱۳۹۸
با سلام ضمن تشکر از باشگاه خبرنگاران جوان و تشکر ویژه تر از آقای ایمانی برای پیگیری مشکل عدم جذب پذیرفته شدگان قوه... انشا.. خدا خیرتون بده و 7000 خانواده دعا گویتان هستند
United States of America
قبولی قوه قضاییه
۱۵:۳۸ ۰۴ تير ۱۳۹۸
سلام، باور کنید خوشحالیم ولی همچنان نگران بخدا برای این ازمون عمر و سرمایه و زندگی دادیم ،اگه این یک مقدار ایشون خیلی طول بکشه چی؟؟بخدا دیگه طاقت سال بعد و ماههای بعد رو نداریم بخدا تا همین الانشم این ازمون خیلی طول کشیده شرمنده کار قبل و صاحب کاری هستم که بهش گفتم نمیام و الان میبینم اگه رفته بودم یکسال سابقه کار داشتم غیر از قبلش.وواقعا نومیدیم واقعا خسته ایم واقعا شرمنده ی خودمون و کارامون و زندگی و خانوامون هستیم ،خواهش میکنم به آقای رییسی برسونین این یک مقدار زمان دوباره به انتظار چند ماه نکشه بخدا خسته ایم بخدا دیگه طاقتمون تاق شده ،در این ناامیدی ممنون از yjc و هرکسی که کار مارو پیگیره
United States of America
بلاتکلیف
۱۵:۳۴ ۰۴ تير ۱۳۹۸
ممنون
United States of America
بلاتکلیف
۱۵:۳۴ ۰۴ تير ۱۳۹۸
ممنون از آقای ایمانی لطفا آقای ایمانی این ۷۰۰۰ جوان پذیرفته شده کادر اداری رو تنها نذارین شما تنها کسی هستین که به خوبی پیگیری کردین.
Iran (Islamic Republic of)
حسنبا
۱۵:۳۳ ۰۴ تير ۱۳۹۸
با تشکر از اقای ایمانی و باشگاه خبرنگاران به خاطر پیگیری ها ولی جناب رییسی به تاریخ جذب اشاره ای نکردند
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل
۱۵:۰۰ ۰۴ تير ۱۳۹۸
تشکر ویژه از تیم باشگاه خبرنگاران و آقای ایمانی عزیز ، همیشه دعاگویتان هستیم .
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۴:۵۹ ۰۴ تير ۱۳۹۸
تشکر ویژه از باشگاه خبرنگاران جوان ویژه آقای ایمانی که انصافا خیلی زحمت کشیدید.خدا توفیقتون بده
اگر میشه از نوبخت سوال کنید چرا برای دیگر ارگانها بودجه هست ولی برای قوه قضائیه نیست.
ممنون و متشکرم بینهایت
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۴:۲۷ ۰۴ تير ۱۳۹۸
تشکر خیلی زیاد از اقای ایمانی عزیز و همکارانشون که خیلی خوب پیگیر مشکل ما بودن.ما قدر دان و دعاگوی شما عزیزان هستیم که بی هیچ منتی پیگیر کار ما هستین.امیدوارم هممون استخدام بشیم بزودی و این زمان بر بودن چند سال طول نکشه.
Iran (Islamic Republic of)
Lawyer son
۱۴:۲۱ ۰۴ تير ۱۳۹۸
تشکر از تیم باشگاه خبرنگاران جوان و بخصوص جناب ایمانی که آیینه نظرات ما پذیرفته شدگان قوه قضائیه 96 نزد مسولان هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۶ ۰۴ تير ۱۳۹۸
تشکراز جناب آقای رییسی
راهکارکاهش ورود پرونده به دستگاه قضایی توجه به آموزش وپرورش کشور است این نهاد مسئولیت سنگین تربیت نسل آینده این کشور را به عهده دارد که بسیار مغفول مانده است وجایگاه معلم دچار تنزل شده است
البته قبل اززازدواج وتشکیل خانواده هم باید افراد دارای یک سری معیارهایی باشند که در این مجال نمی گنجد این معیارها باید توسط مراکز بهداشتی کنترل گردد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۰۴ تير ۱۳۹۸
تشکر بابت پیگیری، کاش یه تاریخ حداکثری اعلام می کردن! چقدر زمان مبیره یعنی؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۰۴ تير ۱۳۹۸
ما آقای رئیسی را دوست داریم و حرفشان صحیح، ولی بعد از 2 سال گفتن اینکه یک مقدار زمان می‌برد بی انصافی نیست؟
Iran (Islamic Republic of)
جمال
۱۳:۳۹ ۰۴ تير ۱۳۹۸
ایشون 3 ماهه رییس قوه شدند همه ازشون انتظار دارند تو یک هفته کارشون انجام بشه همه از ایشون انتظار دارند هر چی مشکل حل کنه بابا انصاف هم خوب چیزیه
Iran (Islamic Republic of)
جوانان شورا
۱۲:۳۴ ۰۴ تير ۱۳۹۸
سلام. کارمندان شورای حل اختلاف از سال 94 چشم براه استخدام هستند لطفا پیگری کنید
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۲:۳۲ ۰۴ تير ۱۳۹۸
ممنون و تشکر از باشگاه خبرنگاران جوان .

به ویژه آقای ایمانی بزرگوار..
همچنین متشکریم از آقای آیت الله ریسی .
فقط اینکه گفتند :
""اما یک مقدار زمان می‌برد""
امیدواریم این یک مقدار دیگه چند ماه و چند سال نشه .
Iran (Islamic Republic of)
شورا
۱۲:۲۲ ۰۴ تير ۱۳۹۸
سلام . استخدام نیروهای شورای حل اختلاف که سال 94 تصویب شد و اجرا نشد نیز پیگری کنید
Iran (Islamic Republic of)
بوشهری
۱۲:۱۴ ۰۴ تير ۱۳۹۸
با سلام و احترام خدمت باشگاه خبرنگاران جوان که به فکر ما و خانواده ی جوانان کشور هستن و دست مریزاد بابت پیگیری ،امیدوارم کار جذب ما پذیرفته شدگان قوه قضاییه حل بشود نه اینکه بالاخره جذب می شویم خب دوساله که بالاخره جذب می شویم اما تا چه وقت دیگه زمان بر است دوسال زمان برده و چقدر دیگه نیاز هست سوال ما همه این است که این زمان بر بودن چه وقته؟ اگر تعدادی جذب می شن و بقیه پله پله پس بقیه همکاران و ... چه وقته؟؟؟

خدا به داد ما برسه امیدوارم با پیگیری های رئیس قوه قضاییه سید جان و دیگر خبرنگاران نسبت به انعکاس خواسته ی ما حل بشه مشکلات ما ....


ممنون بابت پیگیری هاتون.
چشم انتظاری خیلی بده انتظار خیلی بده بیکاری و بی پولی خیلی بده ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۷ ۰۴ تير ۱۳۹۸
دوسال زمان کم بود که باز برای بکارگیری قبول شدگان نیاز به زمان هست
برای همه ازمونهای قوه مجریه بودجه هست ولی برای این 7000 نفر نیست....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۲ ۰۴ تير ۱۳۹۸
سلام، تشکر بابت پیگیری مشکل استخدامی قوه، فقط امیدوارم آیای رئیسی همت کنند و این فرایند جذب خیلی خیلی سریع تمام بشه، تشکر ویژه از بچه های خوب این سایت بابت انعکاس حرف دل بچه ها و پیگیری هایی که کردند، همیشه موفق و موید باشید.
Iran (Islamic Republic of)
پذیرفته شده ۹۶
۱۱:۱۱ ۰۴ تير ۱۳۹۸
با سلام و با تشکر از باشگاه خبرنگاران جوان در جهت منعکس کردن مشکلات جوانان پذیرفته شده در این آزمون و با تشکر ویژه از جناب آقای ایمانی مجری توانمند باشگاه خبرنگاران جوان
انشالله خدا به این مجموعه توفیق دهد...
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۰:۵۳ ۰۴ تير ۱۳۹۸
سلام با تشکر از ریاست محترم قوه قضائیه آیا پذیرفته شدگان آزمون سازمان بازرسی کل کشور هم که تکمیل مدارک کرده اند و منتظر مصاحبه و کمیسیون هستن دعوت به کار خواهند شد.ممنونم
آخرین اخبار