رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بشرویه از اجرای عملیات فوگسیل در محور کمربندی بخش ارسک در شهرستان بشرویه بطول ۶ کیلومتر خبر داد.

خیری رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بشرویه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،گفت: در راستای افزایش ارتقاء ایمنی و نگهداری محور‌های مواصلاتی بشرویه و به منظور رفاه حال کاربران جاده‌ای، عملیات روکش حفاظتی قیری (فوگسیل) محور کمربندی شهر ارسک بطول ۶ کیلومتر به اتمام رسیده و مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی افزود: این پروژه بصورت امانی و در خرداد ماه سال جاری توسط اداره شهرستان اجرایی  شده است.

خیری با بیان اینکه ارتقاء وضعیت شبکه راه‌های مواصلاتی بشرویه از اولویت‌های مهم کاری است افزود: این امر نیازمند روکش آسفالت در محور‌های اصلی و روستایی است که با توجه به عمر بالای آسفالت این محور ها، باعث ایجاد ترک‌هایی در سطح آسفالت شده که نیاز به روکش دارد .

 رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بشرویه ادامه داد: طول محور آسفالته بشرویه به ارسک ۲۴ کیلومتر می‌باشد که طی دو سال گذشته ۹ کیلومتر آن واقع در مسیر بشرویه – فردوس و ۵/۵ کیلومتر سه راهی به سمت ارسک روکش آسفالت گرم اجرا شده است .

وی با اشاره به اینکه جهت آسفالت قسمت دیگری از مسیر نیز قرارداد منعقد شده است شد. بیان کرد: رسیدگی مناسب به راه‌های اصلی و فرعی و روستایی شهرستان بشرویه را نیازمند اعتبارات استانی بیشتر عنوان نمود که در کنار اعتبارات ملی قابلیت بهبود محور‌های حوزه استحفاظی این اداره را فراهم می‌نماید.

خیری، در خصوص پروژه‌های آتی و در دستور کار اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بشرویه، عنوان کرد: پروژه احداث راهدارخانه ارسک – روشنایی در دو نقطه تقاطع کمربندی بشرویه، مسجد ابوالفضل و تقاطع سه راهی ارسک در محور بشرویه- فردوس و روکش آسفالت قسمتی از محور‌های اصلی بشرویه- فردوس و بشرویه – ارسک و فوگسیل محور‌های روستایی حوزه این شهرستان از جمله اقدامات در دستور کار اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بشرویه می‌باشد که در سال جاری عملیاتی و اجرایی می شود.

وی بشرویه دارای بیش از ۶۰۰ کیلومتر جاده بین شهری و روستایی است که عملیات روکش آسفالت محورها، همه‌ساله به تناسب اعتبارات و یا با تأمین قیر رایگان در برنامه این اداره قرار می‌گیرد که با توجه به خرابی رویه‌های آسفالتی محور‌ها و نیز اولویت بندی آن‌ها نسبت به انجام روکش راه‌های حوزه استحفاظی اقدام می شود

انتهای پیام / ط آ

بشرویه دارای بیش از ۶۰۰ کیلومتر جاده بین شهری و روستایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.