برگزاری جشن های مردمی و بین المللی زیر سایه خورشید

دوازدهمین دوره جشن های مردمی و بین المللی زیر سایه خورشید در استان فارس برگزار می شود.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، احد پاریابی مدیر روابط عمومی كانون رهپویان وصال شیراز در نشست خبری با اشاره به اینکه امسال جشن های مردمی و بین المللی زیر سایه خورشید از ۱۲ تا ۲۴ تیرماه با همکاری کانون رهپویان وصال در ۲۹ شهرستان استان فارس میزبان کاروان های زیر سایه خورشید خواهند بود، گفت: کاروان های اعزامی شامل مبلغان از استادان حوزه و دانشگاه، خدام حرم، مداح و سخنور است که تبلیغ سبک و سیره حضرت رضا ( ع) و اشاعه محبت اهل بیت (ع) از گفتمان های اصلی کاروان ها به شمار می رود.

وی با اشاره به اینکه در این جشن ۲۰ نفر از خدام حرم رضوی به استان فارس خواهند آمد، افزود: ۴ گروه ۵ نفره از خدام به شیراز و دیگر شهرستان‌های استان خواهند آمد که هدف از آن ترویج سبک زندگی رضوی خواهد بود.

پاریابی با اشاره به اینکه جشن های زیر سایه خورشید از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، افزود: سرکشی از مستضعفان، تکریم و دیدار باخانواده های شهدا، حضور در بیمارستان ها، زندان ها و دیدار با نمایندگان ولی فقیه در استان فارس و تولیت استان حرم احمدی و محمدی (ع) برنامه های اصلی جشن های بین المللی زیر سایه خورشید امسال است.

مدیر روابط عمومی كانون رهپویان وصال شیراز با اشاره به برگزاری ۴۰ ویژه برنامه در بقاع متبرکه استان، ادامه داد: هدف اصلی برگزاری جشن های مردمی و بین المللی زیر سایه خورشید ترویج سبک زندگی دینی بر پایه معارف ناب در سیره ایمه اطهار به ویژه حضرت رضا (ع) با بهره گیری از ظرفیت های استان قدس رضوی برای حمایت از حرکت های مردمی است.

اعزام کاروان‌های زیر سایه خورشید برای برگزاری جشن‌های مردمی سالگرد میلاد امام رضا (ع) از سال ۱۳۸۷ با هدف فراگیری این جشن‌ها در سطح ملی و بین المللی آغاز شده است.
انتهای پیام/ب

جشن های مردمی و بین المللی زیر سایه خورشید در استان فارس برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار