۲ راهی هافبک پرسپولیس میان عربستان و ترکیه!

بشار رسن، هافبک عراقی پرسپولیس وضعیت مبهمی برای ادامه راه فوتبالی خود دارد.

2 راهی هافبک پرسپولیس میان برانکو و ترکیه!به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بشار رسن، ستاره عراقی و جوان تیم فوتبال پرسپولیس تهران عملکرد خوبی در این تیم به نمایش گذاشت، اما به دلیل مشکلات مالی درصدد جدایی از جمع سرخپوشان پایتخت است و از الاهلی عربستان و  ترکیه به عنوان مقاصد بعدی احتمالی این بازیکن نام برده می‌شود.

او چند ماه مانده به اتمام قراردادش، توافق نامه‌ای برای تمدید قرارداد ۲ ساله را با سرخ‌های پایتخت امضا کرد، اما در روز‌های گذشته بیان کرد که قرارداد جدیدی با پرسپولیس ندارد و به همین دلیل احتمال جدایی او زیاد است. بشار در مصاحبه‌ای افشا کرد، مسئولان پرسپولیس برای کاهش فشار‌ها و ... قرارداد سفیدی را امضا و با او عکس گرفتند.

البته رسن علاقه شخصی دارد به ترکیه برود و او در گفتگو با رسانه‌های عربی بیان کرد: منتظر پیشنهادات اروپایی مانند تیم‌های ترکیه‌ای هستم و از نظر من پیشنهاد اروپا مستقیم به دست بازیکن نمی‌رسد و لیگ ترکیه مکان خوبی برای رفتن به اروپا است.

لازم به ذکر است، ساعتی پیش نیز برانکو ایوانکوویچ در گفتگو با رسانه عربستانی الریاضیه بیان کرد و اعلام داشت نیاز به جذب یک هافبک بازیساز دارد که به نظر می‌رسد بشار رسن عراقی باشد، اما با این حال مدیر برنامه‌های هافبک عراقی راهی کشور ترکیه شد و به نظر می‌رسد دلیل حضور او در این کشور مذاکره برای حضور رسن در اروپا است.

حال باید دید رسن به الاهلی عربستان می رود یا ترکیه، زیرا با جذب فرشاد احمدزاده به نظر می رسد او جایی در پرسپولیس نخواهد داشت.


بیشتر بخوانید:

سرمربی جدید پرسپولیس سه شنبه مشخص می‌شود

ارسال اخطار دوم باشگاه پرسپولیس برای الاهلی

دی بیاسی به پرسپولیس می‌پیوندد؟


انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار