نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی از افزایش ۲۵ درصدی حقوق رزمندگان معسر خبر داد و گفت: این افزایش از تیرماه سال جاری اجرا خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،  عبدالرضا مصری نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رزمندگان معسر این افزایش ۲۵ درصدی را در سه افزایش ۲۵ درصدی حقوق رزمندگان معسر از تیرماه جاریماهه اول امسال دریافت نکرده اند،گفت:خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته، برگزاری جلسه با سازمان مدیریت و برنامه ریزی، ستاد کل نیرو‌های مسلح و وزارت دفاع و در نهایت پس از امضاء صورتجلسه مربوطه و تخصیص پول، معوقات فروردین، اردیبهشت و خرداد ماه این افراد با حقوق تیر ماه به حسابشان واریز می‌شود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی همچنین درباره افزایش فوق العاده مناطق جنگی برای بازنشستگان گفت:: ما معتقدیم شاغلین مناطق جنگی یعنی کسانی که در زمان جنگ در منطقه فعالیت داشته اند و هم اکنون بازنشسته شده اند، اما متاسفانه در قانون این مسئله شامل افرادی می‌شود که در حال حاضر مشغول به کار هستند.

وی بیان  کرد: برای اصلاح این مشکل استحضاریه‌ای به کمسیون تخصصی فرستاده ایم که خوشبختانه تصویب شده و در صف نوبت برای ابلاغ به مجلس است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت:: امیدواریم این استحضاریه مورد قبول شورای نگهبان قرار گرفته و فوق العاده مناطق جنگی شامل حال بازنشستگان نیز بشود.

انتهای پیام/ز

 

افزایش فوق العاده مناطق جنگی برای بازنشستگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.