معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام :

نیکوکاران ۲۵۰ میلیارد ریال برای ساخت مدرسه در ایلام اهدا کردند

معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام گفت: نیکوکاران امسال تاکنون ۲۵۰ میلیارد ریال برای ساخت و تجهیز مدارس این استان اهدا کرده اند.

نیکوکاران ۲۵۰ میلیارد ریال برای ساخت مدرسه در ایلام اهدا کردندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ;جلال حمره معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام گفت: ۲۵۰ میلیارد ریال کمک در بیست و یکمین جشنواره خیران مدرسه ساز از سوی افراد خیر و نیکوکار داخل و خارج استان برای ساخت مدرسه اهدا شده است.

وی با ذکر اینکه عمده میزان کمک‌های اهدایی از سوی افراد خیر و نیکوکار خارج از استان اهدا شده افزود: میزان کمک مردم در جشنواره امسال افزایش داشته بطوریکه میزان مشارکت مردم در جشنواره بیستم ۱۸۰ میلیارد ریال بوده است.

حمره  اظهار کرد: با این میزان کمک ساخت ۲۵ فضای آموزشی در مناطق مختلف استان تعهد که در آینده نزدیک عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می‌شود.

معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام ادامه داد: از آغاز بکار برگزاری جشنواره خیران مدرسه ساز در سال ۷۷ تا سال گذشته در مجموع ۲۳۴ مدرسه در قالب ۹۲۴ کلاس درس با زیربنای ۶۸ هزار و ۵۳۲ متر در این استان احداث شده است.

انتهای پیام/با

بیست و یکمین جشنواره خیران مدرسه ساز در ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.