انتقام زن کینه‌ای با جاسازی ۴۸ گرم شیشه در جیب شوهر

زنی که به دلیل نفرت از شوهرش اقدام به جاسازی ماده مخدر در کیف پول وی کرده بود در دام پلیس افتاد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در حاشیه طرح رعد ۲۶ ماموران پلیس موفق به دستگیری سه متهم حامل موادمخدر شدند.

ماجرا از این قرار است که فردی به دلیل حمل ماده مخدر شیشه در بوستان ولایت دستگیر شد.

این فرد در اظهاراتش مدعی شد که همسر وی به همراه خواهرزاد‌ه‌ همسرش اقدام به جاسازی ۴۸ گرم ماده مخدر شیشه در کیف پول وی کرده است و در همان زمان با وی به بوستان آمده و از سوی دیگر برادرزاده همسرش با برقراری تماس با پلیس گزارش حمل موادمخدر را به ماموران داده است.

همسر متهم علت انجام این کار را وجود اختلافات خانوادگی عنوان کرد و در اظهارات خود به پلیس نسبت به ارتکاب جرم خود اعتراف کرده است.

افسر پرونده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره جزییات این پرونده اظهار کرد: این فرد به اتهام حمل موادمخدر توسط پلیس در بوستان ولایت شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: پس از بررسی پرونده و ظاهر این فرد که دستان روغنی و گریسی داشت، مشخص شد که وی فردی زحمت کش است و ماموران با بررسی سوابق وی مطلع شدند که این فرد سابقه دار نیست و یک شغل وی تعمیرکار است.

افسر پرونده ادامه داد: در بررسی‌های بعدی مشخص شد که همسر وی بنا به دلیل اینکه از شوهرش نفرت دارد و برای به زندان رفتن وی دست به این اقدام زده است؛ نسبت به جاسازی ۴۸ گرم ماده مخدر شیشه در کیف پول وی اقدام کرده و در همان لحظه با برقراری تماس با سامانه ۱۱۰ پلیس گزارش حمل موادمخدر توسط همسرش را به پلیس اعلام کرده است.

مقام انتظامی خاطرنشان کرد: با توجه به بررسی پرونده و اثبات بی گناهی فرد حامل موادمخدر، وی آزاد خواهد شد، اما همسر وی به همراه خواهرزاده همسرش برای بررسی پرونده و رای آن به مرجع قضایی تحویل داده خواهند شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۷ ۰۵ تير ۱۳۹۸
چاه مکن بهر کسی اول خودت بعدا کسی
Iran (Islamic Republic of)
حصاری
۰۲:۰۰ ۰۵ تير ۱۳۹۸
سر بیگناه تا پای دار میرود ولی بالای دار نمی رود از بررسی دقیق و واقع نگر پلیس و بازجو متشکرییم و باعث خوشحالی و امیدواری ما میباشد که _کید مکار به خودش برگشت _
Iran (Islamic Republic of)
کلرز
۰۱:۱۴ ۰۵ تير ۱۳۹۸
با این مقدار شیشه احتمالا میخواسته شوهرش را بالای دار ببرد.
آخرین اخبار