رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه از اعلام آمادگی اداره ورزش و جوانان برای برگزاری مسابقات و اردوها خبر داد‌.

آمادگی اداره ورزش و جوانان برای برگزاری اردوها و همایش های ورزشیبه گزارش   خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ، مصطفی باباملکی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه  از اعلام آمادگی اداره ورزش و جوانان برای برگزاری مسابقات و اردوها خبر داد‌و همچنین قول مساعد و همکاری در برگزاری اردو ، مسابقات ، المپیاد و همایش های ورزشی از سوی اداره ورزش و جوانان را داد.


باباملکی اظهار داشت : امیدواریم با نگاه ویژه هیئت ها و پیگیریهای مستمر روساء و دیگر مسئولین هیات بتوانیم شاهد پیشرفت چشمگیر و رشد بیشتر ورزش و جوانان در هیات های ورزشی شهرستان کرمانشاه باشیم.

شعبانی مسئول ورزش بانوان شهرستان کرمانشاه  گفت : شهرستان کرمانشاه از پرمدال ترین شهرستان در حوزه بانوان در میادین بین المللی است و انشاالله با حمایت های اداره ورزش و جوانان و هیات این روند در مسابقات بین المللی ادامه خواهد یافت.


 بررسی عملکرد هیات های ورزشی شهرستان حاضر ، پیگیری و ارتباط مستمر هیات و حوزه جوانان ، استفاده از مربیان فعال در باشگاهای شهر کرمانشاه، برگزاری مسابقات و فعالیت های مشترک با هیات های ورزشی و همچنین برگزاری فعالیتهای همگانی ، آموزشی و فرهنگی توسط هیات ها  از موارد دیگری بود که بابا ملکی به آن اشاره کرد.

انتهای  پیام/ز


برگزاری مسابقات و فعالیت های مشترک با هیات های ورزشی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.