دریافت عوارض الکترونیکی در آزادراه های کشور تا پایان شهریور

مدیر کل دفتر نظارت و بهره برداری آزادراه‌های کشور در استان اصفهان گفت: عوارض در آزاد راه‌های کشور تا پایان شهریور بصورت الکترونیکی دریافت می‌شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمد رضا زمانیان مدیر کل دفتر نظارت و بهره برداری آزادراه‌های کشور در بازدید از آزادراه ۱۶۰ کیلومتری اصفهان- کاشان با اشاره به اخذ عوارض در چهار آزادراه مهم کشور از عید نوروز بصورت الکترونیکی، گفت: آزادراه اصفهان - کاشان به همراه ۹ آزاد راه دیگر تا یک ماه و باقی آزاد راه‌های کشور هم تا پایان شهریور به این سامانه مجهز می‌شوند.

محمد رضا زمانیان با اشاره به رفع نقاط حادثه خیز آزاد راه اصفهان- کاشان افزود: روکش آسفالت جدید در طول این مسیر، نصب علائم جدید هشدار دهنده، راه اندازی ایستگاه سلامت و استراحتگاه‌های موقت برای رانندگان و حضور گشت‌های راهداری از اقدامات ایمنی سازی این آزاد راه است.

مدیر عامل شرکت ساخت و نگهداری آزاد راه اصفهان- کاشان هم با اشاره به اینکه در چند ماهه اخیر، ۳۰ میلیارد تومان برای کاهش تصادفات جاده‌ای در این مسیر هزینه شده است گفت: ۱۰ میلیارد تومان دیگر هم برای بهسازی و ایمن سازی و زیبا سازی این مسیر کویری تا پایان تابستان هزینه می‌شود.

محمد کاظم زاده با اشاره به راه اندازی اولین امداد هوایی در این آزاد راه افزود: برای افزایش ضریب ایمنی در این آزاد راه، از تمام امکانات و تجهیزات مطابق با استاندارد‌های جهانی استفاده می‌شود.

انتهای پیام/م

الکترونیکی شدن آزاد راه های کشور تا پایان شهریور

برچسب ها: حمل و نقل ، عوارض
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۰ ۰۴ تير ۱۳۹۸
واقعا دستتون دردنکنه که این همه بفکراسایش وراحتی مردم هستین
آخرین اخبار