تاکید رییس اتحادیه بین المجالس جهانی بر گسترش همکاری با ایران و اصفهان

در دیدار رییس اتحادیه بین المجالس جهانی با استاندار اصفهان بر گسترش همکاری های بیشتر از جمله افزایش حضور گردشگر در اصفهان تاکید شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رییس اتحادیه بین المجالس جهانی در دیدار با استاندار اصفهان با اشاره به سرمایه گذاری برای مرمت آثار تاریخی اصفهان گفت: در همین زمینه برای حضور گردشگران و گروه‌های بیشتر به این شهر می‌توان برنامه ریزی کرد.

گابریلا کوئواس بارون، صنایع دستی اصفهان و ایران را نشان دهنده ذوق و سلیقه ایرانی‌ها در خلق هنر دانست و افزود: به همین دلیل ایران و اصفهان مکانی بی بدیل و منحصربه فرد به شمار می‌روند.


وی با اشاره به برخی از آداب و رسوم جالب توجه در ایران گفت: جشن‌های نوروز در ایران بسیار باشکوه است و حضور دسته جمعی و گردش مردم در میدان نقش جهان نیز به زیبایی آن افزوده است.


رییس اتحادیه بین المجالس جهانی به سرزندگی و طراوت حاصل از جاری بودن زنده رود در شهر هم تاکید و ابراز امیدواری کرد:در سفر بعدی به اصفهان آب همچنان در رودخانه زاینده رود جریان داشته باشد.

استاندار اصفهان نیز در این دیدار گفت: اصفهان در سال‌های گذشته با کمبود آب مواجه بود، اما بارش‌های خوبی در استان داشتیم و موجب جاری شدن رودخانه زاینده رود شد.

عباس رضایی افزود: همواره به دنبال جاری بودن زاینده رود و پرآبی این رود خروشان هستیم چراکه این رود می‌تواند در نشاط و شادابی شهروندان و تمامی گردشگرانی که به اصفهان سفر می‌کنند تأثیرگذار باشد.

نشست کمیته دائمی امور سیاسی مجمع مجالس آسیایی (APA) از چهارم تا هفتم تیر امسال در هتل کوثر اصفهان برگزار می‌شود.
این نشست با حضور نمایندگانی از کشور‌های آسیایی مانند ایران، افغانستان، بنگلادش، کامبوج، قبرس، اندونزی، عراق، اردن، لبنان، پاکستان، سوریه، ترکیه، ویتنام و قطر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

 

دیدار رییس اتحادیه بین المجالس جهانی با استاندار اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.