به دنیا آمدن یک نوزاد عجول مهابادی در منزل

مسئول فوریت‌های پزشکی شهرستان مهاباد گفت: نوزادی دختری که زمان تولدش فرا رسیده بود اجازه رفتن مادر به بیمارستان را نداد.

به دنیا آمدن یک نوزاد عجول مهابادی در منزلکمال حسین پور مسئول فوریت‌های پزشکی شهرستان مهاباد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، گفت: پس از تماس با اورژانس ۱۱۵ در ساعت ۲۰:۳۰ نیرو‌های اورژانس ۱۱۵ پایگاه شماره دو شهری با توجه به ترافیک داخل شهری و بعد مسافت در کمتر از ۷ دقیقه خود را به منطقه با شیب تند کانی صوفی رشید رسانده و مادر باردار رابا شروع درد‌های شدید زایمانی در منزل زایمان کردند.

وی افزود: کارشناسان اورژانس پیش بیمارستانی توانستند نوزاد را به سلامت به دنیا آورند و اقدامات درمانی همچون سرم تراپی، بستن ناف نوزاد و اقدامات مراقبت‌های ویژه را در داخل آمبولانس انجام داده و مادر و نوزاد را با شرایط سلامت پایدار به بخش زایمان بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد تحویل دهند.

وی اظهار داشت: با توجه به پیگیری‌های انجام شده و اهمیت نجات جان مادران باردار پرخطر، خانم ۳۷ ساله و درهفته‌های پایاتی حاملگی بسر می‌برد و فرزند چهارم خود را حامله بود. حال مادر و نوزاد مطلوب گزارش شده است.

گفتنی است برای تولد این نوزاد عجول هیمن محمد شریفی و داود محمد امینی تکنسین‌های اورژانس پایگاه شماره ۲ شهری تلاش کردند.

انتهای پیام / س خ

نوزاد عجولی که در خانه به دنیا آمد

برچسب ها: اورژانس ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.