پرسپولیسی‌ها دست خالی به ایران بازگشتند/ انتخاب سرمربی جدید در تهران

قرار است مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره پرسپولیس با بررسی تمام جوانب، سرمربی جدید را انتخاب کنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مدیران تیم فوتبال پرسپولیس تهران که روز گذشته به استانبول ترکیه سفر کرده بودند، پس از مذاکرات فشرده با گزینه‌های سرمربیگری این تیم، تا دقایقی دیگر به تهران بازمی گردند و مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره پرسپولیس با بررسی تمام جوانب، سرمربی جدید را در تهران انتخاب خواهند کرد.

در سفری که از سوی پرسپولیسی‌ها ایرج عرب، علی رغبتی و مهدی محمدنبی به استانبول رفته بودند، مذاکراتی با الکس نوری، آنته چاچیچ، ماسیمو کاررا، تاکیس لمونیس یونانی و ... انجام شد و طبق شنیده‌ها به دلیل مسائل مالی و بالا بودن قیمت این گزینه‌ها نسبت به بودجه تعیین شده باشگاه، توافقی انجام نشد تا مدیران پرسپولیس دست خالی از ترکیه برگردند و قرار است انتخاب سرمربی جدید در تهران انجام شود.

در زمان خروج مدیران پرسپولیسی، ماسیمو کاررا گزینه ایتالیایی مربیگری پرسپولیس در کنار همسرش در هتل حضور داشت و حاضر به مصاحبه با رسانه‌ها نشد، اما تاکیس لمونیس گفت، بحث مالی انجام نشد و قرار است از طریق ایمیل، درباره مسائل مالی صحبت کنیم.

پس از افتخارات و درخشش برانکو همراه با پرسپولیس، مرد کروات پس از ۴ سال از جمع سرخپوشان رفتنی شد و حال پرسپولیسی‌ها تلاش می‌کنند تا مربی خارجی خوبی را جایگزین او کنند که تاکنون حضور الکساندر نوری ایرانی - آلمانی، دی بیاسی و زنگا ایتالیایی و ... منتفی شده است و به نظر می‌رسد جدی‌ترین گزینه هدایت سرخپوشان لمونیس و کاررا باشند.

لازم به ذکر است، تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس از چهارشنبه ۵ تیرماه با حضور کریم باقری آغاز و سپس سرمربی جدید به تمرینات اضافه می‌شود تا آماده حضور در اردوی ترکیه شوند که قرار است ۱۵ تیر انجام شود.


بیشتر بخوانید:

سرمربی جدید پرسپولیس سه شنبه مشخص می‌شود

ارسال اخطار دوم باشگاه پرسپولیس برای الاهلی

دی بیاسی به پرسپولیس می‌پیوندد؟


انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
موسی
۰۱:۱۸ ۰۵ تير ۱۳۹۸
علی برکت الله
آخرین اخبار