حمله راکتی ارتش سوریه به مواضع تروریست‌های جبهه النصره در ریف حماه

نیرو‌های ارتش سوریه با حمله راکتی به مواضع گروه تروریستی جبهه النصره در ریف شمالی حماه، به ادامه حملات تروریست‌ها به شمال حماه و نقض آتش بس در منطقه کاهش تنش، واکنش نشان دادند.

حمله راکتی ارتش سوریه به مواضع تروریست‌های جبهه النصره در ریف حماهبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، نیرو‌های ارتش سوریه با حمله راکتی به مواضع گروه تروریستی جبهه النصره در ریف شمالی حماه، به ادامه حملات تروریست‌ها به شمال حماه و نقض آتش بس در منطقه کاهش تنش، واکنش نشان دادند.

در این حملات راکتی، خسارت‌های سنگینی به صفوف و تجهیزات تروریست‌های جبهه النصره وارده شده است.

بر اساس این گزارش، یگان‌های ارتش سوریه مستقر در ریف شمالی حماه، حملات راکتی دقیق یه مواضع این گروه تروریستی و متحدان آن در اطراف دو شهرک «مشیک» و «زیاره» واقع در سهل‌الغاب در شمال حماه انجام دادند.

سانا در ادامه گزارش داد که سطح حملات راکتی علیه مواضع تررویست‌ها در محور شهرک «عطشان» در ریف شمالی حماه گسترش خواهد یافت.

منابع سوری می‌گویند که با هدف قرار گرفتن مواضع تروریست‌ها توسط ارتش سوریه، تلفات جانی و مالی سنگین به تررویست‌ها وارد شده و تعدادی از خودرو‌ها و تجهیزات و تاسیسات نظامی آن‌ها مندم شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار