مهرگان: تیم ملی والیبال شانس روی سکو رفتن دارد/ ثبات رمز موفقیت تیم ملی بود

کارشناس والیبال کشورمان گفت: تیم ملی والیبال ایران بسیار خوب کار کرده و شانس این را دارد که روی سکو برود.

مهرگان: تیم ملی والیبال شانس روی سکو رفتن را دارد/ ثبات رمز موفقیت تیم ملی بودبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، جواد مهرگان کارشناس والیبال کشورمان گفت: تیم ملی والیبال ایران شانس رفتن روی سکو را دارد. در بازی‌ها نمی‌توان تضمین قهرمانی داد، اما چیزی که از تیم ملی می‌بینیم، شانس رفتن روی سکو را دارد، چرا که خیلی خوب کار کرده است.

مهرگان در ارتباط با اشتباهی که سایت رسمی فدراسیون جهانی والیبال مبنی بر صعود ایران به مرحله حذفی واکنش نشان داد و اظهار کرد: برای من جای سوال دارد که سعید معروف بعد از بازی با پرتغال گفت صعود کردیم کولاکوویچ گفت نه صعودی در کار نیست! قبل بازی‌ها باید راجع به صعود صحبت بشود، تا انگیزه در بچه‌ها ایجاد گردد. فدراسیون جهانی والیبال نیز در این راستا اشتباه کرد.

وی افزود: تا پایان هفته چهارم لهستان تیم ششم است و ۸ برد دارد، اما بازی‌های آسانی انتظارش را می‌کشد. اما در هفته پنجم ایران بازی‌های سختی دارد و باید بازی با فرانسه را می‌برد تا خیال همه راحت می‌شود. افسوس می‌خورم که چرا که بازی با فرانسه را نبردیم و این شانس را از دست دادیم.

مهرگان در مورد رقیبان ایران در هفته پنجم گفت: آمریکا هفته‌های اول کمی بازی‌ها را آسان گرفت و از بازیکنان دوم خود استفاده کرد. اما در هفته پنجم مطمئن باشید رقبای ما با بهترین تیم خود به میدان می‌روند. همه تیم‌های ملی برای خود استراتژی دارند و یا با نفرات اصلی می‌آمدند یا خیر. فکر می‌کنم تیم ملی ما عملکرد درخشانی داشت و بهتر است در اینجا حمایت کنیم.

او ادامه داد: بعضی وقت‌ها تیم ملی اشکالاتی داشت که باید بر طرف شود. ما نیاز به جسارت نیاز داریم. تیم ملی ایران الان دچار ثبات شده است. بازیکنان ما به لیگ‌های مختلف اروپایی والیبال رفتند و تجربه و ثبات پیدا کردند. اگر در مسابقات لیگ ملت‌ها بازیکنان خوب کار کنند، لیگ‌های معتبر والیبال انتظارشان را می‌کشند.

کارشناس والیبال کشورمان در مورد تیم ملی والیبال بانوان گفت: باید منتظر عملکرد درخشان تیم ملی والیبال بانوان در مسابقات آسیایی باشیم، چرا که برای موفقیت بسیار تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/

اظهارات مهرگان درباره وضعیت تیم ملی والیبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار