ترافیک در برخی مناطق محور چالوس از صبح امروز ۵ تیرماه سنگین گزارش شده است.

سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران در گفتگو با  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: ترافیک اکنون در محور چالوس از جنوب به شمال در محدوده‌های آدران و گرماب سنگین است.

وی با بیان اینکه حضور مسافران استان‌های البرز و تهران برای گذران تعطیلات پیش رو از صبح امروز در جاده‌های استان آغاز شده و در حال افزایش است، گفت: ترافیک در محور چالوس از جنوب به شمال در محدوده‌های وینه، آسارا، نساء، پل زنگوله و سیاه بیشه نیز نیمه سنگین است.

سرهنگ قدمی افزود: برای تسهیل در آمد و شد خودرو‌ها در این محور آمدوشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز جمعه تا ۲ بامداد روز شنبه ۸ تیرماه از کرج به مرزن آباد ممنوع و از ساعت ۱۸ روز جمعه تا ۲ بامداد روز شنبه از مرزن آباد به کرج یک طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران ادامه داد: بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی ترافیک در محور هراز از جنوب به شمال در محدوده‌های مشاء، پلور، آب اسک، گزنک، وانا و سه راهی چلاو نیز نیمه سنگین است.

وی گفت: برای تسهیل در تردد خودرو‌ها در محور هراز نیز آمد وشد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز چهارشنبه ۵ تیرماه و از ساعت ۹ صبح تا ۲۴ روز‌های پنج شنبه و جمعه ۶ و ۷ تیرماه ماه ممنوع است.

سرهنگ قدمی افزود: تردد خودرو‌ها در سایر محور‌های ارتباطی استان عادی و سطح جاده‌ها خشک است.

انتهای پیام/ک


ترافیک سنگین جاده‌های شمال در پنجمین روز تیرماه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.