رئیس دادگستری میامی:

دادگاه کالپوش احداث می شود

حجت‌الاسلام رضی پارسا منش گفت: احداث دادگاه در منطقه کالپوش برای گسترش ارائه خدمات به عموم مردم این منطقه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت‌الاسلام رضی پارسا منش رئیس دادگستری میامی با بیان اینکه دادگاه کالپوش در راستای ارائه خدمات قضایی به مردم این بخش احداث می‌شود، گفت: اعتبارات لازم برای این پروژه مستقیماً از قوه قضاییه تأمین خواهد شد.

وی ضمن بیان اینکه احداث دادگاه در منطقه کالپوش از جمله رویکرد‌های مهم دستگاه قضائی برای گسترش ارائه خدمات به عموم مردم این منطقه است،افزود: احداث دادگاه کالپوش در کاهش مدت زمان رسیدگی به پرونده‌های قضائی و کاهش هزینه‌های مردم مؤثر است که اعتبارات لازم برای این پروژه مستقیماً از قوه قضائیه تأمین می‌شود.

رئیس دادگستری میامی همچنین از کاهش تعداد زندانی‌ها در میامی خبر داد و اظهار داشت: در حال حاضر تعداد زندانیان این منطقه به ۴۰ نفر رسیده است که با اجرای طرح‌های فرهنگی برای پیشگیری از جرم، گامی مؤثر برای کاهش تعداد زندانیان برداشته می‌شود که این مشکل را رفع می‌کند.

وی در ادامه تصریح کرد: اجرای احکام جایگزین حبس و خریداری دست‌بند و پابند‌های الکترونیکی از جمله رویکرد‌های دستگاه قضائی میامی برای کاهش تعداد زندانیان به شمار می‌رود.

حجت‌الاسلام رضی پارسا منش بابیان اینکه تحول دستگاه قضائی و آسیب شناسی در این شهرستان از جمله رویکرد‌های مهم دستگاه قضائی برای ارتقای سطح عدالت در این منطقه است، ابراز داشت: اطاله دادرسی و طولانی شدن فرآیند دادرسی از جمله نارضایتی مردم است که باید بستر لازم برای رفع آن فراهم شود.

وی با اشاره به اجرای جلسات دادگاه به صورت ویدئو کنفرانسی، بیان کرد: اجرای طرح ابلاغ الکترونیکی از دیگر اقدامات مؤثر قوه قضائیه در کاهش هزینه‌ها و سرعت‌بخشی به روند بررسی پرونده‌های قضائی است و در این راستا شهرستان میامی توانست رتبه اول را در سطح استان کسب کند.

انتهای پیام / م

کاهش تعداد زندانی‌ها در شهرستان میامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.