بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان گفت: جایگاه خوبی میان مردم داریم، اما مبلغ قراردادهایمان خیلی پایین است و همین امر باعث سردی بازیکنان می‌شود.

////دباغی: امیدوارم دختران کشورم استعداد هایشان را کشف کنند/ بیشترین اسم را داریم با کمترین درآمد

هاجر دباغی ملی پوش باشگاه سپاهان اصفهان در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: دختران زیادی از شهر‌های دور افتاده و روستا‌های مختلف کشورمان که امکانات چندان زیادی در اختیار ندارند به من پیام می‌دهند و از علاقه شدیدشان برای فوتبالیست شدن می‌گویند. من همیشه دوست دارم به نوبه خودم به بانوان سرزمینم کمک کنم و خیلی خوشحال می‌شوم وقتی می‌بینم یک دختر استعدادش را در هر زمینه‌ای شکوفا می‌کند.

او تصریح کرد: در سال جاری تصمیم دارم در یک کلاس مربیگری فوتبال شرکت کنم و اگر این امکان وجود داشته باشد، یک مدرسه فوتبال در سال‌های آتی تاسیس می‌کنم و تمام تلاشم را بر این هدف می‌گذارم تا بازیکنان مستعدی را تربیت کنم و دختران زیادی را برای رسیدن به رویایشان یاری دهم.

قرارداد‌ها بین ۲۵ تا ۲۸ میلیون تومان است

دباغی افزود: بانوان فوتبالیست تلاش زیادی می‌کنند، اما مبلغ قرارداد هایشان پائین است. همین امر باعث شده تا تعداد زیادی از بازیکنان یکی ۲ سال که در لیگ بازی می‌کنند دلسرد می‌شوند و فوتبال را رها می‌کنند یا در کنار ورزش به دنبال شغل دیگری هم می‌روند. ما اسم بزرگی میان مردم داریم، اما قرارداد هایمان خیلی اندک است. قرارداد یک بازیکن خوب در لیگ بانوان بین ۲۵ تا ۲۸ میلیون متغیر است. البته تیم شهرداری بم تا ۸۰ میلیون هم با بازیکنانش قرارداد می‌بندد و با قهرمانی تیمش نتیجه زحمات و خرج‌هایی را که می‌کند می‌بیند.

 چند درصدی از قراردادم را دریافت نکردم

بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان گفت: از اینکه این فصل را برای باشگاه سپاهان بازی کردم رضایت زیادی دارم، اما هنوز ۳۰ درصد از مبلغ قراردادم پرداخت نشده است، این فصل لیگ بانوان به دلیل اعزام‌های تیم ملی کشورمان به درازا کشید و من اکنون نیاز به استراحت و یک مقدار تفریح دارم، اما کمی بعد تیمی که فصل آینده در آن بازی می‌کنم را انتخاب خواهم کرد، اما انتخاب اول من باشگاه سپاهان است.

باید بودجه بیشتری به فوتبال بانوان اختصاص داده شود

او در ادامه گفت: باید بودجه و امکانات بیشتری به ورزش بانوان اختصاص داده شود و تیم‌های حرفه‌ای را به تیم داری در بخش بانوان تشویق کنند حتی در اردو‌های تیم ملی هم باید امکانات بیشتری در اختیار ملی پوشان قرار بگیرد و حتی اردو‌های خارجی هم برای بازی با بانوان سرزمین‌های دیگر می‌تواند به افزایش انگیزه ما و سوق دادن دختران کشورمان به ورزش کردن کمک شایانی کند.

دباغی افزود: سه سال است که تجربه بازی در لیگ کشور را دارم، اما این فصل شاهد بهتر شدن یکسری مسائل از جمله رونده شدن مسابقات بودم به طوری که هیچ چیز از تیم‌ها در کسب نتایج بعید نبود و حتی تیم ما هم می‌توانست عنوان دوم لیگ را به جای مقام سومی کسب کند، اما در نیم فصل اول مقابل برخی تیم ها کوتاهی کردیم، اما نیم فصل دوم عملکرد بهتری داشتیم و نتیجه آن را هم دیدیم.


بیشتر بخوانید:

ناظمی: طبق قانون با متخلفان مسابقه ذوب آهن و شهرداری سیرجان برخورد می‌کنیم

خراسانی: سیرجانی‌ها زمین فوتبال را با رینگ کشتی اشتباه گرفته بودند

قرار دستور موقت برای بازیکنان فوتبال بانوان


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار