وزیر صمت:

هیچ واحد تولیدی به دلیل بدهی بانکی نباید تعطیل شود

رحمانی گفت: هیچ واحد تولیدی به دلیل بدهی بانکی نباید تعطیل شود این موضوع همصدا شدن با دشمن محسوب می‌شود.

تعطیل کردن واحد‌های تولیدی به دلیل بدهی بانکی مصداق همصدا شدن با دشمن استبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شاتا، رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان تهران که در شهرستان اسلامشهر برگزار شد، تصریح کرد: سیاست رونق تولید، یک سیاست مهم در وزارتخانه است و حفظ وضعیت موجود تولید و اشتغال را به عنوان یک اولویت مهم در این راستا در دستور کار داریم.

وی با بیان اینکه تعداد واحد‌های صنعتی این شهرستان از بسیاری از استان‌ها بیشتر است، افزود: در اسلامشهر حدود ۵ هزار واحد صنعتی وجود دارد و باید نگاه ویژه‌ای با توجه به این تعداد واحد صنعتی و تولیدی به آن داشت.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر مسایل زیست محیطی و منابع طبیعی در ایجاد واحد‌های صنعتی و تولیدی، گفت: همزمان با راه اندازی یک شهرک صنعتی باید تصفیه خانه آن نیز راه اندازی شود.


بیشتر بخوانید: بی اطلاعی وزیر صمت از توقف ترخیص خودرو‌های وارداتی/واردات گوشت با تعرفه صفر ادامه دارد


رحمانی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص لزوم برنامه ریزی برای پیشبرد امور، بیان کرد: این موضوع را در دستور کار وزارت صمت نیز قرار دادیم.

وی با بیان اینکه دشمن تعطیلی واحد‌های صنعتی و تولیدی ما را پیش بینی کرده بود، تصریح کرد: امروز بسیاری از واحد‌های تولیدی ما علیرغم تحریم‌های ناجوانمردانه فعال هستند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اعلام اینکه هیچ واحد تولیدی به دلیل بدهی بانکی نباید تعطیل شود، اضافه کرد: این موضوع بر خلاف فرمایشات رهبری در خصوص رونق تولید است و همصدا شدن با دشمن محسوب می‌شود.

رحمانی با اشاره به برنامه‌های این وزارتخانه در حوزه صنایع نساجی و پوشاک، گفت: تهران یکی از این قطب‌ها است و هر کاری لازم باشد برای پیشبرد این برنامه‌ها انجام شود.

گفتنی است در این جلسه گزارشی از عملکرد و اقدامات دستگاه‌های مرتبط ارایه شد و فعالان اقتصادی به بیان مهمترین دغدغه ها، مسایل و مشکلات خود پرداختند.

انتهای پیام/

همزمان با راه اندازی یک شهرک صنعتی باید تصفیه خانه آن نیز راه اندازی شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار