بسته ورزشی ۶ تیرماه خراسان جنوبی

بسته ورزشی ۶ تیرماه خراسان جنوبی را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

سلمانی رئیس هیئت تیراندازی شهرستان بیرجند  درگفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: نجمه خدمتی ملی پوش تیراندازی استان که در تیم تیراندازی دانشجویان نیز حضور دارد، در سی امین دوره بازی‌های یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان ۲۰۱۹، برگزار خواهد شد، به عنوان پرچمدار ایران حضور خواهد داشت.

وی افزود: این رقابت‌ها از ۱۲ تا ۲۳ تیرماه در شهر ناپل ایتالیا برگزار می‌شود، اردوی تیم دانشجویان جهت حضور در این دوره از مسابقات از بیست و یکم خردادماه سال جاری لغایت دهم تیرماه با حضور ۹ تیرانداز آغاز شده است.

رییس هییت تیراندازی شهرستان بیرجند گفت: امیرمحمد نکونام، مهیار صداقت و درسا عرب شاهی از تهران، هادی قرباغی از قم، نجمه خدمتی از خراسان جنوبی، فاطمه کرم زاده از بوشهر، فاطمه صالحی از اصفهان، هانیه رستمیان مازندران و سجاد پورحسینی از گیلان در محل فدراسیون تیراندازی تمرینات خود را برای حضور در رقابت‌های دانشجویان زیر نظر مریم طالبی پیگیری می کنند.

پایان سومین دوره رقابت‌های پینگ پنگ بازنشستگان خراسان جنوبی

حمیدی رئیس هیئت پینگ پنگ خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: سومین دوره از مسابقات پینگ پنگ بازنشستگان خراسان جنوبی با حضور ۲۵ ورزشکار از شهرستان‌های بیرجند، فردوس، سرایان و بشرویه به میزبانی سالن شهید سرحدی بیرجند برگزار شد.

وی افزود:در این دوره از مسابقات که در بخش مردان برگزار شد، علی رضا مومن، محمدرضا چمنی، علی ایوبی به ترتیب سکو‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

رییس هییت پینگ پنگ خراسان جنوبی گفت: نفرات اول این دوره از مسابقات به رقابت‌های قهرمانی کشور که آبان ماه سال جاری به میزبانی تهران برگزار خواهدشد، اعزام می‌شوند.

پیگیری مسابقات فوتبال رده سنی آزاد خراسان جنوبی در فصل جدید

قهوه چی رئیس هیئت فوتبال خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: رقابت‌های فوتبال رده‌های سنی آزاد استان در فصل۹۸ _۹۷ به میزبانی شهرستان‌های بیرجند، بشرویه و نهبندان با حضور ۶ تیم برگزار خواهدشد.

وی افزود: در فصل جاری این مسابقات ۶ تیم حضور دارند که تیم‌های ایرانجوان با مرکز آموزش ۰۴ بیرجند در ورزشگاه خاتم الانبیا بیرجند، تعاونی دهیاری‌های بشرویه با شهید پرویز شرقی فردوس در ورزشگاه آزادی بشرویه و شهرداری نهبندان با طلای سرخ قائنات در ورزشگاه شهید غازی نهبندان با یک دیگر به رقابت خواهند پرداخت.

رییس هییت فوتبال خراسان جنوبی گفت: این دوره از مسابقات از ساعت ۱۷ هفتم تیرماه سال جاری به میزبانی سه شهرستان بیرجند، بشرویه و نهبندان در هفته اول برگزار خواهدشد.

انتهای پیام / ط ا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار