جمی‌ها رکورددار جذب بازیکن در فصل نقل و انتقالات تابستانی

تیم فوتبال پارس جنوبی جم برای حضور پُر قدرت در لیگ نوزدهم شروع به جذب بازیکن کردند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران با قهرمانی تیم پرسپولیس به پایان رسید و تیم‌های استقلال خوزستان و سپیدرود رشت به لیگ آزادگان سقوط کردند. گل گهرسیرجان و شاهین شهرداری بوشهر هم با قهرمانی و نایب قهرمانی در لیگ دسته اول به سطح یک فوتبال کشور صعود کردند.

جمی‌ها رکورددار جذب بازیکن در فصل نقل و انتقالات تابستانی

با مشخص شدن چهره شانزده تیم حاضر در نوزهمین دوره لیگ برتر، باشگاه‌ها برای جذب مربی و بازیکنان مد نظر خود فعالیت خود را آغاز کردند.

پس از پایان هجدهمین دوره لیگ برتر مهدی تارتار اعلام کرد با توجه به شرایط موجود و مشکلات مالی دیگر قصد فعالیت در تیم فوتبال پارس جنوبی را ندارد. پس از جدایی او از این تیم مدیران پارس با فراز کمالوند به توافق رسیدند و قرار شد فصل آینده این مربی سکان هدایت جمی‌ها را به دست بگیرد.

جمی‌ها رکورددار جذب بازیکن در فصل نقل و انتقالات تابستانی

پس از حضور کمالوند در پارس جنوبی، ۶ بازیکن از جمع زرد پوشان جدا شدند. ابراهیم صالحی، حسین پورامینی، محمد ستاری، احمد گوهری، سعید محمد فرد و مجید علیاری ۶ بازیکنی بودند که از تیم فوتبال پارس جنوبی جدا شدند و احتمال دارد محمد نوری و رحمان احمدی هم از نماینده جنوب کشور جدا شوند.

البته پس از جدایی ۶ بازیکن از پارس جنوبی، مدیران این تیم شروع به مذاکره و جذب بازیکن جدید کردند و با ابوالفضل قربانی، ایمان باصفا، پوریا آریاکیا، پیمان شیرزادی، جلال عبدی، حامد پاکدل، حسن حاجب علی ملایی، محمد ابراهیمی، محمد اهل شاخه، محمد پورشاکر، محمود شفیعی، مسعود پورمحمد و مهدی ترکمان قرارداد امضا کردند.

جمی‌ها رکورددار جذب بازیکن در فصل نقل و انتقالات تابستانی

تیم فوتبال پارس جنوبی جم فصل گذشته تنها ۳۰ امتیاز کسب کرد و در رتبه دوازدهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار گرفت. با اعلام مدیران این باشگاه قرار است در فصل جدید پارس جنوبی در نیمه اول جدول لیگ قرار بگیرد و نیم نگاهی هم به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد.

تیم بازیکن
ورودی قطعی ایمان باصفا، پوریا آریاکیا، پیمان شیرزادی، جلال عبدی، محمد ابراهیمی، محمد اهل شاخه، محمد پورشاکر، محمود شفیعی، مسعود پورمحمد
خروجی قطعی ابراهیم صالحی، حسین پورامینی، محمد ستاری، احمد گوهری، سعید محمد فرد، مجید علیاری

انتهای پیام/

نقل و انتقالات تیم فوتبال پارس جنوبی جم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار