رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان:

تشکیل ۱۲ پرونده تخلف در بخش آرد و نان سیستان وبلوچستان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان وبلوچستان گفت: طی خرداد خردادماه سالجاری تعداد ۱۲ پرونده تخلف در بخش آرد و نانوایی‌ها در سطح استان تشکیل که جهت رسیدگی و سیرمراحل قانونی به مراجع ذیربط ارسال شده است.

تشکیل ۱۲ پرونده تخلف در بخش آرد و نان سیستان وبلوچستاننادرمیرشکار رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان،در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: طی خرداد خردادماه سالجاری تعداد ۶۳۹ بازرسی از کارخانه‌های آرد و نانوایی‌ها در سطح استان انجام پذیرفته است که در همین ارتباط تعداد ۱۲ پرونده تخلف تشکیل (تمامی ۱۲ پرونده تخلف مربوط به نانوایی‌ها است ) که جهت رسیدگی و سیرمراحل قانونی به مراجع ذیربط ارسال شده است.

وی افزود: مجموع ارزش ریالی ۱۲ پرونده تخلف تشکیل شده، میزان یک میلیارد و ۲۷۱ میلیون و ۷۷۹ هزار و ۲۵۴ ریال می‌باشد و طی مدت یاد شده تعداد بازرسی‌ها از کارخانه‌های آرد در سطح استان ۶ مورد وتعداد بازرسی‌ها از نانوایی‌های استان ۶۳۳ مورد است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در پایان اعلام داشت: هم استانی‌های عزیز می‌توانند گزارشات خود را در خصوص تخلفات اقتصادی از جمله گرانفروشی، کم فروشی وتقلب، احتکار، انبار‌های بی نام نشان و... از طریق تماس تلفنی باشماره ۱۲۴ ستادخبری سازمان در طول شبانه روز (ازساعت ۶ صبح الی ۱۳ و ۱۶ الی ۱۹ پاسخگویی اپراتور واز ساعت ۱۹ به بعد از طریق تلفن پیامگیر ویا با حضور در محل سازمان به حوزه ستادخبری بصورت حضوری وکتبی گزارشات خود را ارائه نمایند وپس از اخذ گزارش، بازرسین این سازمان سریعاً اقدام به بررسی واعلام نتیجه گزارش (متخلف – غیرمتخلف) نموده که پس از آن طی تماس با شاکی نتیجه گزارش اعلام خواهد شد.

گفتنی است: هم استانی‌های عزیز می‌توانند از طریق پورتال سازمان به آدرس cppo.mimt.gov.ir نیز گزارشات خود را ثبت که از همین روش نیز گزارشات مردمی قابل رسیدگی از طرف بازرسین  است.

انتهای پیام/ع

۶۳۹ بازرسی از کارخانه‌های آرد و نانوایی‌ها در سطح استان انجام شده است 

برچسب ها: صنعت ، مراجع قضایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.