اخبارحوادث امروز هفتم تیرماه ۹۸؛

غرق شدن ۲ جوان ایلامی در رودخانه تنگه بیجار/ تصادف رانندگی در ایلام ۳ کشته و زخمی برجا گذاشت

مهم‌ترین حوادث امروز هفتم تیرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

غرق شدن ۲ جوان ایلامی در رودخانه تنگه بیجار/ تصادف رانندگی در ایلام ۳ کشته و زخمی برجا گذاشت

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام مهم‌ترین حوادث امروز هفتم تیرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

غرق شدن ۲ جوان ایلامی در رودخانه تنگه بیجار

فرمانده انتظامی ایلام گفت: دو برادر به دلیل آشنا نبودن به مهارت شنا در رودخانه تنگ بیجار منطقه گنجوان جان خود را از دست دادند.

سرهنگ جمال موسوی فرمانده انتظامی ایلام گفت: مأموران پاسگاه انتظامی گنجوان با دریافت خبری مبنی بر غرق شدن ۲ جوان در رودخانه تنگه بیجار بلافاصله جهت بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

وی افزود: با حضور مأموران در محل مشخص شد این ۲ جوان ۱۹ و ۲۰ ساله جهت شنا به اطراف رودخانه رفته بودند و به علت عدم آشنایی کافی با فن شنا بر اثر غرق شدگی جان خود را از دست دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام خاطرنشان کرد: جسد این ۲ برادر توسط ماموران انتظامی و یگان‌های امداد رسان از رودخانه خارج و با دستور مقام قضائی به سردخانه منتقل شدند و اقدامات قانونی در این خصوص در حال انجام است.

تصادف رانندگی در ایلام ۳ کشته و زخمی برجا گذاشت

رئیس پلیس راه ایلام گفت: تصادف رانندگی در ایلام یک کشته و دو زخمی برجا گذاشته است.

سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: در پی وقوع یک فقره تصادف منجر به فوت بین سه دستگاه وسیله نقلیه موتوری در محور شباب- سرابله یک نفر کشته و ۲ نفر زخمی شدند.

وی اظهار داشت: این حادثه بر اثر برخورد دو دستگاه موتور سیکلت به علت عدم توجه به جلو و متعاقباً برخورد پراید با ترک نشین موتور سیکلت سوار اتفاق افتاد که متاسفانه منجر به کشته شدن راکب موتورسیکلت شد.

همتی زاده بیان داشت: حال مصدومان مساعد گزارش شده و جهت مداوا به بیمارستان منتقل شدند.

قاچاقچی برنج و گوشت در مهران دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان مهران از دستگیری یک متهم قاچاق برنج و گوشت در مرز مهران خبر داد.

سرهنگ قدرت الله شهبازبیگی فرمانده انتظامی شهرستان مهران گفت: شخصی که قصد خروج یک هزار و ۱۲۰ کیلوگرم برنج و ۲۰۰ کیلوگرم گوشت از مرز مهران داشت با هوشیاری نیرو‌های گذرنامه و کلانتری دستگیر شد.

وی افزود: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده، برای بررسی بیشتر تحویل مقامات قضائی شد.

فرمانده انتظامی مهران تاکید کرد: پلیس به شدت با افرادیکه به شکل غیرقانونی اقدام به خروج کالا از مرز بویزه کالا‌های اساسی داشته باشند، برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.