پورازغدی:

مدیران متعهد ۱۰ سال آینده را کشف کنید/ مطالعات متراکم، فنی، تخصصی و اسلامی داشته باشید تا ضربه نخورید/ نیروی انقلابی نباید متکبر باشد

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه مدیران متعهد ۱۰ سال آینده را کشف کنید، گفت: مطالعات متراکم، فنی، تخصصی و اسلامی داشته باشید تا ضربه نخورید.
مدیران متعهد ۱۰ سال آینده را کشف کنید/ مطالعات متراکم، فنی، تخصصی و اسلامی داشته باشید تا ضربه نخورید/ نیروی انقلابی نباید متکبر باشدبه گزارش  خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌ها گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،   حسن رحیم پورازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی عصر امروز ۷ تیر ماه در مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر با بیان اینکه باید در ابعاد خدمت به مردم درخشیده شوید، اظهار کرد: در حکومت نیرو‌های صالح انقلابی باید تقویت شوند و طبق روایات هر کس نتواند به مردم خدمت کند سقوط خواهد کرد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه در بین نخبگان و جوانان نیرو‌های متعهد و مومن را جذب کنید، تصریح کرد: از هیچ مایوس نشوید و به خودتان مغرور نشوید. هیچ کس برای همیشه شخص بدی نیست.

وی با بیان اینکه نظم الهی سازنده است، یادآور شد: ما بین نیرو‌های انقلابی، نیرو‌های پاک و سالمی داریم، اما باید توانایی هدایت تشکیلات را داشته باشند.

رحیم پور با بیان اینکه با بیان اینکه مدیران متعهد ۱۰ سال آینده را کشف کنید، خاطر نشان کرد: مطالعات متراکم، فنی، تخصصی و اسلامی داشته باشید تا ضربه نخورید.
 
این عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه آیت‌الله بهشتی عملاً رهبری اصلی فکری و سیاسی جبهه انقلاب بود، تصریح کرد: احترامی که این سال‌ها بهشتی دارد، در سال‌های ابتدایی انقلاب وجود نداشت.

وی ادامه داد: شهید بهشتی چنان مورد بمباران رسانه‌ای بود که در افکار عمومی کار به‌جایی رسید که نمی‌شد از ایشان دفاع کرد و حتی برخی از حزب‌اللهی‌ها با تردید از وی دفاع می‌کردند و می‌گفتند بهتر نیست یک خط عقب‌تر برویم و از خود امام دفاع کنیم؟

وی شهید بهشتی را نظریه‌پرداز و اندیشمندی مودب و منطقی دانست و گفت: شهید بهشتی با اینکه اهل گفتگو بود و با اینکه فردی مجتهد و روشنفکر بود، به‌حدی مورد سم‌پاشی بود که در بخش‌هایی از جامعه، منفور بود و خون او بود که ورق را برگرداند، به‌طوری که خیلی‌ها شرمنده شدند.

وی با بیان اینکه نیروی انقلابی نباید متکبر باشد، افزود: باید دشمنان انقلاب را قاطعانه محکوم کنیم و ترسی از آن‌ها نداشته باشیم.

عضوشورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه به نقایص خود پرداخته و اصلاح کنید، اظهار کرد: هر هفته بین نیروی‌های انقلابی جلسه انتقاد از خود داشته باشید. اگر می‌خواهید انقلاب ماندگار باشد خودتان را نقد کنید.

پورازغدی درباره خطر یاس از آینده گفت: مومن مایوس نمی‌شود و با توکل به خدا حرکت می‌کند. به آنچه از دست می‌دهید مایوس نشوید و به آنچه که بدست می‌آورید مغرور نشوید.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه باید این نظام را حفظ کرده و جلوی فساد را بگیریم، خاطر نشان کرد: باید بزرگترین خدمت را به مردم داشته باشیم.

وی با بیان اینکه انقلاب تمام نخواهد شد، خاطرنشان کرد: ما تا ابد باید انقلابی بمانیم. حکومت اسلامی مردمی است و دشمنان نمی‌توانند پیوند امام و امت را درک کنند.
 
رحیم‌پور، کدواژه جذب را یکی دیگر از دغدغه‌های شهید بهشتی دانست و گفت: شهید بهشتی می‌گفت باید در حکومت به اکثریت برسیم، اما نه به این قیمت که در جامعه به اقلیت برسیم.

وی افزود: شهید بهشتی بنا را بر جاذبه می‌دانست، اما معتقد بود که نمی‌شود نیروی انقلابی دافعه نداشته باشد.

رحیم‌پور با اشاره به تحریم‌های آمریکا گفت: شهید بهشتی می‌گوید ما اگر موفقیت می‌خواهیم باید حمله کنیم نه دفاع. البته منظور ایشان از حمله، حمله گفتمانی بود نه نظامی.

وی با بیان اینکه شدیدترین تحریم‌های پس از انقلاب را در ۳ مرحله داشته‌ایم، تصریح کرد: یک بار در دهه هفتاد بود که بحث تنش‌زدایی مطرح شد و غربی‌ها، مرحوم هاشمی رفسنجانی که رییس‌جمهور بود را تحریم کردند. در آن زمان حتی کسانی تلاش کردند که دیگر مرگ بر آمریکا و مرگ بر شوروی گفته نشود، با این حال آن‌ها گفتند اگر رییس‌جمهور شما وارد خاک اروپا شود، دستگیر می‌شود.

رحیم‌پور با بیان اینکه دومین مقطع مربوط به اواخر دهه هفتاد است، خاطرنشان کرد: زمان خاتمی گفتند شعار انقلابی‌گری تمام شد و گفت‌وگوی تمدن‌ها مطرح شد، اما همان زمان ایران را محور شرارت نامیدند با اینکه ایران در قضیه طالبان با آمریکایی‌ها همکاری کرد.

وی مقطع کنونی را سومین مقطعی دانست که تحریم‌ها به اوج خود رسیده است و افزود: در حالی که بیشترین عقب‌نشینی چهل سال اخیر در برابر آمریکا را در این چند سال داشته‌ایم، بیشترین توهین و تحریم را هم در این چندسال اخیر تجریه کرده‌ایم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار