سه میلیون و ۳۵۰ هزار نفر در استان اصفهان برای کارت ملی هوشمند اقدام کرده اند

مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان گفت:چهار میلیون نفر از جمعیت استان باید برای دریافت کارت ملی هوشمند اقدام کنند که تاکنون افزون بر سه میلیون و ۳۵۰ هزار نفر برای این مهم اقدام کرده اند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، حسین غفرانی مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان افزود: چهار میلیون نفر از جمعیت استان باید برای دریافت کارت ملی هوشمند اقدام کنند که تاکنون افزون بر سه میلیون و ۳۵۰ هزار نفر برای این مهم اقدام کرده اند.

وی بیان کرد: کارت ملی قبلی اعتبار ندارد و مستند برای دریافت خدمات از نهاد‌های خدماتی و دولتی نیست و باید برای دریافت کارت ملی هوشمند اقدام کنند.

مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان با بیان اینکه سرعت العمل برای صدور این کارت‌ها وجود دارد، تصریح کرد: مشکلی در تأمین کارت و صدور آن وجود ندارد و با مراجعه افراد به شرکت پست و ثبت احوال قادر به دریافت این خدمات در کمترین زمان خواهند بود.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز‌های پایانی سال، خاطرنشان کرد: تصمیم گیری برای اخذ رأی با استفاده از کارت ملی جدید هنوز انجام نشده و منتظر دستورالعمل‌های کشوری هستیم.

هم اکنون کارت هوشمند ملی برای افرادی که به سن ۱۵ سالگی رسیدند صادر می‌شود و جمعیت بالای ۱۵ سال استان اصفهان افزون بر چهار میلیون نفر است.

استان اصفهان افزون بر پنج میلیون نفر جمعیت دارد.

کارت هوشمند ملی با سه کاربرد اصلی شناسایی، تصدیق هویت و امضای دیجیتال، این امکان را فراهم می‌کند تا از آن به عنوان یک ابزار چند منظوره استفاده شود.

انتهای پیام/م

 

آخرین وضعیت صدور کارت ملی هوشمند در استان اصفهان

برچسب ها: ثبت احوال ، کارت ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.