حقایقی تکان‌دهنده از آزار و اذیت جنسی زنان آمریکایی در محیط کار/ از قربانیان تهیه‌کننده معروف تا نتیجه تاسف‌بار یک تحقیق

یک نظرسنجی از میان ۳۲۱۳ کارمند تحصیل کرده در آمریکا نتایجی تاسف‌بار و تکان‌دهنده به دنبال داشت.

آزار و اذیت جنسی زنان آمریکایی در محیط کار؛ سالانه ۵ میلیون زن در محیط کار مورد آزار جنسی قرار می‌گیرندبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  از هر سه زن کارمند آمریکایی که در محیط‌های اداری مشغول به کار هستند یک زن آزار جنسی را تجربه کرده‎اند. نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد ۷۲ درصد از زنان آمریکایی در محیط کار مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته اند.

بنابر گزارش‎ها، از هر ۵ زن کارمندی که در محیط رسانه مشغول به کار بوده است ۲ نفر از سوی همکاران خود مورد اذیت و آزار قرار گرفته بودند.


بیشتر بخوانید:از تجاوز جنسی به کودکان تا کلکسیون فیلم‌های مستهجن/ جزئیاتی تکان‌دهنده از رابط منحرف ترامپ و بن‌سلمان + تصاویر


در سال ۲۰۱۷ پس از آنکه تهیه کننده معروف آمریکایی " هارون واینستین " حداقل ده‎ها زن را موضوع آزار جنسی قرار داده بود، این موضوع به یک مسئله ملی در آمریکا تبدیل شد. انتشار این خبر باعث شد تا جنبش #Me Too به راه بیفتد و شمار بسیاری از زنانی که در محیط‌های مختلف مشغول به کار بودند در مورد این موضوع اظهارنظر کنند.


بیشتر بخوانید:معاون اسبق شرکت مشهور تولید‌کننده فیلم‌‌های پویانمایی به آزار جنسی کودکان متهم شد + جزئیات


به گزارش بیزینس اینسایدر، داده‌های ملی آمریکا نشان می‌دهد سالانه در حدود ۵ میلیون زن در محیط کار خود مورد آزار و اذیت جنسی قرار می‌گیرند، این در حالی است که از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ دولت آمریکا و فدرال تنها ۹۲۰۰ مورد را گزارش کردند. این گزارش در بخش دیگری می‎گوید که بیش از نیمی از شرکت‌های آمریکایی بعد از به راه افتادن جنبش #Me Too سیاست‌های مربوط به آزار و و اذیت جنسی را مورد بررسی مجدد قرار داده‎اند.

منبع:میزان

انتهای پیام/

 سالانه ۵ میلیون زن در محیط کار مورد آزار جنسی قرار می‌گیرند

برچسب ها: تجاوز جنسی ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۰۹ تير ۱۳۹۸
لامصب خارجیا چشمو دل سیر بودن که!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۱ ۰۹ تير ۱۳۹۸
یک علتش پوشش بسیاربدزنان درآمریکاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۷ ۰۹ تير ۱۳۹۸
از هر 3 زن 1زن چطوری شد 72% ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۹ ۰۹ تير ۱۳۹۸
خود کرده را تذبیر نیست پس چرا به خانمای محجبه کسی کاری نداره و همه این بلاها سر بی حجابا میاد ؟
آخرین اخبار