دیدار رییس، دادستان، قضات، کارکنان اداری و اعضای شورای حل اختلاف رامشیر با امام جمعه

رئیس دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب، کارکنان اداری و اعضاء شورای حل اختلاف رامشیر با حضور در دفتر امام جمعه این شهرستان با وی دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به نقل از روابط عمومی شورا‌های حل اختلاف استان خوزستان، پیرداده، رئیس دادگستری، رسادی، دادستان عمومی و انقلاب رامشیر، کارکنان اداری و اعضاء شورای حل اختلاف این شهرستان با حضور در دفتر حجت الاسلام معرف امام جمعه رامشیر با وی دیدار کردند.

در این دیدار پیرداده، رئیس دادگستری رامشیر به ارائه عملکرد دادگستری و شورای حل اختلاف این شهرستان پرداخت و در ادامه گفت: اصلی‌ترین هدف و وظیفه دستگاه قضایی پی گیری مطالبات مردم در سطح حقیقی و حقوقی و ایجاد آرامش عمومی است.

وی افزود: دادگستری رامشیر با استفاده از ظرفیت امام جمعه، مردم و همه دستگاه‌ها برای توسعه، ایجاد امنیت، اصلاح ذات البین و حل و فصل مشکلات این شهرستان تلاش خواهد نمود.

در ادامه حجت الاسلام معرف، امام جمعه رامشیر ضمن تقدیر از زحمات و خدمات دستگاه قضایی این شهرستان در ایجاد امنیت و پی گیری مطالبات مردم تقدیر کرد و بیان داشت: بی تردید دستگاه قضایی پناهگاه و حامی مردم است و باید تلاش‌های بیشتری در خصوص ایجاد آرامش و امنیت و احقاق حقوق مردم صورت بگیرد.

انتهای پیام/گ

دیدار چهره به چهره رییس دادگستری با مردم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۰ ۳۰ دی ۱۳۹۹
باکلانتری رامشیرهمکاری کردیم وموترووسایل سارقان سیم برق تحویل دادیم ولی متاسفانه پس ازدوروزتبرهء شدند
Iran (Islamic Republic of)
طالب عساکره
۲۳:۴۰ ۳۰ دی ۱۳۹۹
سلام وعلیکم من ازشهرستان رامشیرهستم دادگاه رامشیرطرفدارسارق سیمهای برق شدن یعنی یک فلم هندی شدبرام)زنگ بزنیدمیام داستان وپارتی بازی برای شماتعریف کنم