وزیر نیرو در قزوین گفت: وزیر نیرو گفت: بیش از ۱۱۱ هزار کیلومتر شبکه توزیع، انتقال فوق توزیع در هفت سال دولت اجرا شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، رضا اردکانیان وزیر نیرو در مراسم افتتاح پست برق دشتابی بوئین زهرا گفت: وزارت نیرو در استان قزوین ۶۴ پروژه را در بخش‌های آب و شبکه آبیاری و زهکشی و انرژی برق و نیروگاه‌های تجدید پذیر و فاضلاب با یک هزار میلیارد تومان در دست اجرا دارد که پیشرفت فیزیکی این طرح‌ها بیش از ۶۰ درصد است.

اردکانیان افزود: چهار پروژه وزارت نیرو امروز در قزوین افتتاح می‌شود که تصفیه خانه فاضلاب، اتمام شبکه‌های آب و فاضلاب و آبرسانی روستایی از جمله آنهاست.

وی افزود: نکته مهم این است که در ارتقای سطح رضایت مندی مردم تلاش خواهیم کرد با طرح‌های توسعه و عمران و مجموعه‌ای از فعالیت‌ها با تدارک مالی و اجرا در این شرایط به نقطه‌ای می‌رسیم تا طرح‌های مهم افتتاح شود.

وزیر نیرو تصریح کرد: با محدودیت منابع مالی تلاش می‌شود تا توسعه متوقف نشود و از هر گونه حمایت دستگاه‌های اجرایی فروگذار نمی‌کنیم.

اردکانیان ادامه داد: در شرایط تحریم در این دولت از سال ۹۲ تاکنون ۱۱۱ هزار کیلومتر شبکه انتقال توزیع و فوق توزیع هر سال ۱۸ هزار کیلومتر کار شده که افتخار آمیز است.

وی افزود: هاب انرژی در منطقه هستیم و می‌توانیم انتقال انرژی به کشور‌های منطقه داشته باشیم که این کار در توسعه کشور و افزایش احساس امنیت و آرامش خاطر مردم موثر است.

وزیر نیرو اظهار داشت: در قزوین تأمین آب هم مهم است قدیمی‌ترین و مدرن‌ترین شبکه آبیاری در قزوین در دست بهره برداری است، دو سد استان تکمیل خواهد شد تا آب شرب و کشاورزی استان تأمین شود و فاضلاب تصفیه شده از منابع آب پایدار است و برای آن اقدام می‌کنیم.

انتهای پیام/ک

سفر وزیر نیرو به قزوین 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.